STRATEGIE CENOWE
Szkolenie stacjonarne
Poznaj sposoby na
generowanie większych
zysków, dzięki optymalnym
strategiom cenowym
Jak zarabiać więcej, bez konieczności pracy po 12 godzin dziennie?
Jeśli zastanawiasz się:
✅jak zbudować ofertę, która zarabia
✅jak pokazywać swoje ceny, aby klienci zostawiali u Ciebie więcej pieniędzy
✅jak umiejętne dawać rabaty, aby nie tracić zysków
✅jaksprzedawać droższe zabiegi
✅jak pilnować podstawowych wskaźników, aby podwajać zyski w przewidywalny sposób
✅jak optymalnie ustawić swój cennik
✅jak radzić sobie z obiekcjami klientów, którzy pytają „czemu tak drogo?”
Weź udział w szkoleniu, dzięki któremu poznasz sposoby na optymalizacje ceny. Poznasz sposoby nie tylko na generowanie większych obrotów, ale przede wszystkim na to, aby więcej pieniędzy zostawało w Twojej kieszeni.
DOŚWIADCZENIA W BRANŻY
KOSMETYCZNEJ
NA SALI SZKOLENIOWEJ
W BRANŻY BEAUTY
PRZESZKOLONYCH
KURSANTÓW
Dla kogo jest to szkolenie?
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
- Dobrze ustawić ceny swoich usług
- Przyciągać więcej klientów na droższe zabiegi
- Konstruować zyskowne pakiety
- Tak dawać rabaty, żeby nie tracić zysku
- Umiejętnie stosować ceny psychologiczne, które lepiej zachęcają do zakupu
- Kontrolować podstawowe wskaźniki finansowe swojej działalności
- Sprawnie radzić sobie z obiekcjami cenowymi klientów
Korzyści ze szkolenia
Podczas szkolenia nauczysz się, krok po kroku:
- Poznasz psychologię cen, czyli triki cenowe, na które się nabieramy i dowiesz się, jak je umiejętnie stosować, aby zachęcały do zakupu
- Poznasz strategie budowania zyskownej oferty, które pozwolą Ci wyjść poza schemat konkurowania ceną
- Porównasz zyskowność swoich zabiegów, dzięki czemu będziesz wiedzieć co rozwijać, co zmieniać, a co eliminować z oferty
- Poznasz 3 sposoby na kalkulowanie cen usług, dzięki czemu optymalnie ustawisz swój cennik
- Poznasz podstawowe wskaźniki rentowności Twojego biznesu, co pozwoli Ci szybko okiełznać finanse i zyskowność Twojego biznesu
- Dowiesz się, jak umiejętne dawać rabaty, aby nie tracić zysków
- Dowiesz się, jak sprzedawać droższe zabiegi, na których więcej zarabiasz
- Nauczysz się technik pokonywania najczęstszych obiekcji klientów, dzięki czemu nie będziesz już się obawiać pytań typu „Czemu tak drogo?”
Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest w 100% oparte o potrzeby osób zajmujących się zabiegami z zakresu medycyny estetycznej, bazuje na autentycznych przypadkach z branży estetycznej i stawia na wymianę doświadczeń w grupie. Poznasz proste techniki i narzędzia, które możesz wdrożyć samodzielnie. Ze szkolenia wyjdziesz z gotową strategią cenową dla swojego gabinetu. Znajdziesz wiele optymalizacji, które doprowadzą do zwiększenia zysków w Twoim gabinecie!
PROGRAM SZKOLENIA
Psychologia zakupów
- Dlaczego racjonalne myślenie klientów to tylko czubek góry lodowej
- Dlaczego prezentacja produktu ma znaczenie
- Ceny psychologiczne, czyli jak prezentować ceny aby zachęcić klientów do zakupu
- Jak motywacja ludzi rośnie wraz ze zbliżaniem się do celu
- Dlaczego mniej na cenniku oznacza więcej w kieszeni
Tworzenie zyskownej oferty
- Jaka 1 rzecz daje największy wpływ na zysk, czyli poznaj siłę podwyżki ceny
-
Policzysz swoją roboczogodzinę
-
Porównasz zyskowność swoich zabiegów
-
Poznasz 4 strategie rozwoju usług
- Dowiesz się, jak zwiększać rentowność usług
Strategie cenowe gabinetu
-
Cena wysokiej czy niskiej ceny?
-
Czynniki, które wpływają na ustalanie ceny
-
Co to jest cena, czyli wartość Twojej usługi w oczach klienta
-
Balansując pomiędzy niską ceną a niskim ryzykiem
- Jak obniżać ryzyko związane z ceną?
Optymalne ceny usług
- 3 sposoby ustalania cen – za i przeciw
- 7 zasad kalkulowania cen
- prosty model wyznaczania ceny
- kalkulator optymalnej ceny usługi
Tworzenie zyskownych pakietów
- Pakiet jako idealne rozwiązanie problemów klienta
- Co to znaczy, że pakiet obniża „ból” płacenia
- Najbezpieczniej środkiem, czyli dlaczego najlepszy jest pakiet środkowy
- Jak skalkulować pakiet, który zarabia
- Jak sprzedawać droższe usługi
Jak dawać rabaty, żeby nie stracić
- Jakie są konsekwencje dawania rabatów
- Na jaki rabat Ciebie naprawdę stać
- Zasady przyznawania rabatów
7 wskaźników rentowności biznesu
- Finansowe fundamenty Twojego biznesu
- Marża czy narzut?
- Finansowe wskaźniki rentowności
Jak wprowadzać do oferty droższe usługi?
- Dlaczego warto postawić na droższe zabiegi
- 2 strategie promocji zabiegów premium
- 3 błędy przy sprzedaży droższych usług
- Jak przygotować i sprzedać dobrą ofertę premium
Obiekcje cenowe klientów
- Dlaczego klienci mają obiekcje – prawdziwe powody
- “Dlaczego tak drogo”, czyli jak reagować na typowe obiekcje cenowe
- Schematy odpowiedzi na 5 najczęściej wystepujących obiekcji w kontekście ceny
INFORMACJE DODATKOWE
- Czas trwania szkolenia – ok. 8h
- Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest w 100% oparte o potrzeby osób zajmujących się zabiegami z zakresu medycyny estetycznej, bazuje na autentycznych przypadkach z branży estetycznej i stawia na wymianę doświadczeń w grupie
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA
Pozyskiwanie klientów do gabinetu
Poznań | wkrótce | 690zł
"Szkolenie stacjonarne
Strategie cenowe
w gabinecie beauty"
Spotkajmy się na warsztatowym szkoleniu lub w Twoim gabinecie! Poznasz strategie cenowe, które pozwolą Ci na optymalizowanie zysków z Twojej działalności. Dowiesz się, gdzie uciekają Ci pieniądze oraz poznasz skuteczne techniki uszczelniania swoich zysków, tak aby więcej pieniędzy zostawało w Twojej kieszeni.
Warszawa | wkrótce | 690zł
"Szkolenie stacjonarne
Strategie cenowe
w gabinecie beauty"
Spotkajmy się na warsztatowym szkoleniu lub w Twoim gabinecie! Poznasz strategie cenowe, które pozwolą Ci na optymalizowanie zysków z Twojej działalności. Dowiesz się, gdzie uciekają Ci pieniądze oraz poznasz skuteczne techniki uszczelniania swoich zysków, tak aby więcej pieniędzy zostawało w Twojej kieszeni.
KTO POPROWADZI SZKOLENIE?
Nazywam się Joanna Mączka
Realizuję strategie, projekty i szkolenia marketingowe dla branży beauty - dla salonów medycyny estetycznej, urody i SPA.
Specjalizuję się w strategii marketingowej i komunikacji dla branży beauty. Na co dzień wykorzystuję wieloletnie doświadczenie w marketingu, jakie zdobywałam zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach, jak i dynamicznie rosnących polskich firmach kosmetycznych. Obecnie pracuję na co dzień z gabinetami zabiegów estetycznych, aby pomagać im się rozwijać. Jestem certyfikowanym trenerem biznesu Akademii SET.
Tobie również pomogę zbudować skuteczne strategie marketingowe dla Twojego biznesu!
Sprawdź opinie uczestników
Jolanta Krzyżowska
Jestem po szkoleniu ze sprzedaży u Joanny. Poznałam mnóstwo praktycznych technik komunikacji z trudnym klientem, sposobów pokonywania obiekcji i tworzenia profesjonalnych procedur w gabinecie. Czuję się zmotywowana, zbieram się do roboty, mam potężnego kopa do działania! Wiem, co muszę zmienić, dziękuję!
Marta Wawrzyczek
Dziękuję za świetne szkolenie! Zaczęłam wdrażać pierwsze wskazówki i już widzę efekty!! Oby tak dalej! Najbardziej doceniam konkretne techniki rozmowy z klientami, które pomagają mi podnieść jakość obsługi klientów oraz wartość sprzedawanych usług.
Wisia Klęka
W webinarach biorę udział już drugi raz, ale teraz zdecydowałam się na zakup kursu. To widać, słychać i czuć, że jest Pani profesjonalistka z dużym doświadczeniem, miło się Pani słucha, jednocześnie potrafi Pani mówić w taki sposób, że każdy jest w stanie zrozumieć to, co Pani przekazuje, dodatkowo widać że Pani to po prostu lubi robić. Jest Pani autentyczna i sprawiła Pani, że bardziej uwierzyłam w siebie - popchnęła mnie Pani do przodu (a jakoś tak stanęłam w miejscu i nie wiedziałam jak to wszystko zacząć, co zrobić, mnóstwo pytań bez odpowiedzi czy robię to dobrze, a co jeżeli nie? A może nie ryzykować? Itd). Teraz po macierzynskim wracam do swojej pasji i otwieram gabinet. Wykonuje Pani kawał dobrej roboty!
Studio Fryzjerskie Aneta Klimacka
Miałam przyjemność byś na szkoleniu u Asi w Warszawie. Teraz byłam na drugim i było to szkolenie online, które wcale nie odbiega szkoleniu stacjonarnemu, jest mała grupa, dobry kontakt z innymi uczestnikami. Dla mnie rewelacja bo nie musiałam nigdzie jechać a wiedza przekazana i tak super ! Ogromna dawka konkretów po których chce się działać! Polecam <3
Pracownia Tatuażu Autorskiego
Asiu pięknie dziękujemy za ogrom wiedzy zaangażowanie i świetną atmosferę. Po Twoim szkoleniu, sprzedaż kosmetyków wzrosła nam o 300%. Pracujemy w branży tatuażu gdzie sprzedaż kosmetyków jest bardzo trudna. Twoje wskazówki są bezcenne, wszystkie bez wyjątku wprowadziliśmy następnego dnia, rezultaty pojawiły się od razu. Serdecznie polecamy szkolenia u Ciebie jesteś świetnym trenerem z ogromnym doświadczeniem.
Olga Szcześniak-Lelas
Co za kobieta co za szkolenia i chce się więcej i więcej i więcej.... Jestem mega zmotywowana do działania byłam już na 2 i widzie mega zmiany a niby zrobiłam tak niewiele . Nareszcie ktoś mi powiedział co robić konkretnie i już nie będę się zastanawiać co zrobić a może nie robić tego. Uwielbiam Asię i bardzo polecam .
Diana Toini
Zdecydowanie polecam szkolenia u Pani Joanny. Już po pierwszym szkoleniu wyszłam z ogromem PRAKTYCZNEJ wiedzy, która z pewnością okaże się bardzo pomocna w naszej branży.💪Co ważne, szkolenie było przeprowadzone w bardzo ciekawy i zrozumiały sposób. Kompetentna, konkretna, profesjonalna - właśnie taka jest Pani Joanna Mączka. Polecam wszystkim z całego serca!
Aleksandra Szulc
Szkolenie było bardzo inspirujące - ze względu na treść oraz obecność osób z innych gabinetów. Fajny czas zarówno na naukę, jak i poznanie zwyczajów panujących u innych. Szkolenie dało mi kolokwialnego „kopa do działania”. Otworzyło głowę i odświeżyło spojrzenie. To co najbardziej wykorzystam to planer postów. Świetne narzędzie i sposób na usystematyzowanie treści i zaplanowanie całego miesiąca działań w mediach społecznościowych. Zdecydowanie ułatwi to nam pracę i zmniejszy napięcie pod tytułem „co teraz wstawić”. Samo szkolenie prowadzone w tak miłej atmosferze, że czas upłynął zdecydowanie za szybko.
Justyna Łodej
Dziękuję za wszystko. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Kupiłam podobny kurs i nie wiedziałam od czego zacząć. Pani wszystko po kolei wytłumaczyła i pokazała światełko w tunelu. Jestem ogromnie wdzięczna. Dawno nie spotkałam się z tak rzeczowo opracowanym materiałem. Już wzięłam się za logo. Zaplanowałam 18 postów, teraz muszę ogarnąć grafiki. Teraz zaczynam wszystko od nowa 🙂 Niebawem w nowym lokalu z nowym logo i większym metrażem. Pani Joanno dziękuję jeszcze raz. Po takiej pigułce wiedzy czuję się jakbym odkryła Amerykę i czuję że jeszcze się spotkamy na szkoleniu!
Bernadetta Turkiew
Od 15 lat prowadzę własny gabinet kosmetyczny. Twoje webinary i kursy plus wzbogacanie swojej wiedzy powoduje, że rzeczywiście można pracować mniej i zarabiać więcej. Dopiero niedawno to zrozumiałam. Dotychczas harowałam jak wół, zaniedbując rodzinę, dom i inne sprawy na rzecz prowadzenia gabinetu. Od jakiegoś czasu, mimo pandemii odżyłam, mam pracownicę, pracę, zarobek, i więcej czasu. To wszystko da się osiągnąć, tylko rzeczywiście trzeba wiedzieć, jak to uczynić. Przez ostatni czas zmieniłaś moje myślenie, jestem Ci ogromnie wdzięczna.
Katarzyna Kraśner
Jestem intensywnie od kilku dni w kursie z pozyskiwania klientów i jestem Ci przeogromnie wdzięczna, że go stworzyłaś i prowadzisz mnie teraz krok po kroku przez zawiłości prowadzenia mojego małego biznesu. Prowadzę firmę od ponad 2 lat ale teraz czuję, że naprawdę świadomie mogę wpływać na to, jak ona funkcjonuje. Do tego jestem zachwycona w jak przemyślany i bardzo uporządkowany sposób omawiasz poszczególne zagadnienia - w końcu zaczynam rozumieć - o co w tym wszystkim chodzi
Ewa Doszczak
Panią Joasię poznałam podczas wiosennego lockdown'u. Od samego początku jej słuchania zaangażowałam się maksymalnie (co nie często mi się zdarza). Zachwyciła mnie wiedzą, kompetencją, uśmiechem, konkretami i rzeczowymi odpowiedziami na moje pytania i potrzeby. Pani Joasia jest niezwykle profesjonalna, uczy od podstaw i w sposób zrozumiały 'jak pozyskiwać klienta' , 'analizy własnego biznesu' , 'wyliczeń', 'strategii' i wdrażania pomysłów itd. E-booki są rewelacyjne, zawierają bardzo konkretne informacje, które są bardzo przydatne. Dostałam świetny, a zarazem konstruktywny feedback odnośnie prowadzenia mojej strony www i FB, za który jeszcze raz bardzo dziękuje. Mam nadzieję, że dzięki sugestiom pani Joasi w końcu ogarnę moje marketingowe braki. Szczerze polecam!
Edyta W.
Pragnę podziękować Pani Asiu. Zainspirowała mnie Pani swoim cyklem szkoleń. Właśnie otworzyłam własny biznes po kilku latach pracy w innym salonie, zmieniłam też miejsce oraz wprowadziłam do oferty nowe lepsze zabiegi. Miałam produkty i wiedzę. Niekoniecznie klienta. Skorzystałam z Pani kursu i rad. I już po kilku dniach jest lepiej. Mam nadzieję, że trend się utrzyma. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję. Polecę Panią wszystkim, którzy będą potrzebować pomocy w zdobyciu i utrzymaniu klienta.
Zosia Romanczuk
Polecam! Po jednym z webinarów, zdecydowałam się wykupić kurs u Asi (Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach). Kurs jest pięknym początkiem rozwojowej drogi. Kurs daje poczucie, że w końcu zaczyna się biznes ogarniać i wiadomo gdzie boli. Nadaje też kierunek, czym się zająć po kolei, a to bardzo ważne. Ważne jest również to, ze Asia po kursie służy rada, odpowiada na mejle i wspiera. A wszystko w bardzo fajnej bezpośredniej atmosferze i szybko!
Ewelina Duraj
Dziękuję pięknie za ciekawy webinar. Konkretnie, na temat, zrozumiale. No i Pani głos, którego się miło słucha.
Agnieszka Karpińska
Doskonałe połączenie merytoryki, luzu, profesjonalizmu i praktyki. Joanna zna się na rzeczy! Super elastyczna, sympatyczna i zawsze uśmiechnięta.
Beata Policht Chmielowska
Miałam przyjemność wzięcia udziału w szkoleniu! Gorąco polecam – profesjonalizm na każdym etapie – od przygotowania po wsparcie już po szkoleniu. Teraz wiem jak budować mocną markę o wspólnej narracji we wszystkich kanałach komunikacji. Dowiedziałam się, że małe rzeczy robią wielką różnicę i wykorzystuję to w codziennej pracy, a Klienci kochają marki, dla których pracuję.
Magdalena Bąkowska
Dzięki szkoleniu z Pozyskiwania Klientów prowadzonego przez Joannę, zdałam sobie sprawę, że muszę zupełnie zmienić zakres swojej oferty. Dogłębna znajomość branży estetycznej, trafne, praktyczne wskazówki uświadomiły mi, w czym tak naprawdę chcę się rozwijać, a z czego muszę zrezygnować, aby odnieść sukces w branży.
Joanna Nogaj-Ossowska
Po przeprowadzce z zagranicy, zmuszona byłam od zera budować gabinet i bazę klientów w Polsce. Totalnie nie wiedziałam jak się za to zabrać. Szkolenie z Pozyskiwania Klientów do gabinetu pokazała mi, że trzeba się skupić na jasnej strategii. Dalsza współpraca z Joanną zaowocowała stopniowym rozwojem mojego gabinetu. Dziękuję!
Izabela Niemiec
Fantastyczna Trenerka, szkolenie prowadzi w wyjątkowej atmosferze. Pełna pozytywnej energii, którą zaraża uczestników. Polecam serdecznie!
Aleksandra Frąckowiak
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia z Pozyskiwania Klientów. Wyciągnęłam dużo wniosków i znalazłam swoje słabe strony. Dzięki Joannie wiem co muszę poprawić.
Dominika Grzybowska
Chciałam podziękować za wczorajszy, fantastyczny webinar! Byłam uczestnikiem już kilku szkoleń z zakresu marketingu i naprawdę mało kiedy spotykam się z tak dużą ilością konkretów, przykładów, gotowych „szablonów”. Za każdym razem myślałam, że to we mnie tkwi problem, bo czegoś nie byłam w stanie odpowiednio odczytać, zrozumieć, wykorzystać czy po prostu użyć zasłyszanej wiedzy na swoją korzyść... jak widać myliłam się... Wiedza, którą wówczas „dostałam” wydawała mi się jednym wielkim mętlikiem, wiele z informacji było dla mnie jasnych i dziwiłam się czemu taki temat jest poruszany, a następnie dostawałam polecenie „wykonać”, a ja nie miałam pojęcia jak ... U Pani było wszystko jasne, konkretne i klarowne. I do tego gotowe pomoce! Jeszcze raz pięknie dziękuję i życzę dalszych sukcesów. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła uczestniczyć w stacjonarnym szkoleniu prowadzonym przez Panią, tymczasem zapisałam się na kolejny webinar!
Paulina Iwaszko
Joanna to świetny trener, zaangażowany i znający się na trendach w świecie beauty. Warsztaty z nią były inspirujące!