Jeśli czujesz, że…
- Masz za mało klientów i sprzedaż jest za niska
- Stresuje Ciebie ciągła konieczność sprzedawania
- Czujesz się niekomfortowo z wizją wciskania klientom swoich usług
- Twoje klientki rzadko dokupują kosmetyki lub droższe zabiegi
- Nie wiesz, jak rozmawiać przez telefon i w salonie, aby skutecznie pozyskiwać klientów na kolejne zabiegi
Przestań sprzedawać! Podczas tego kursu nauczysz się jak swobodnie opowiadać klientom o swoich usługach w sposób, który sprawi, że sami będą chcieli kupować Twoje usługi i produkty!
Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:
- Zajmujesz się wykonywaniem zabiegów estetycznych, kosmetycznych, manicure, masażu, SPA
- Jesteś właścicielem, managerem lub pracownikiem gabinetu beauty
- Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich usług
- Wizja sprzedawania napawa Cię lękiem
- Nie wiesz, jak proponować klientom droższe zabiegi lub kosmetyki
- Obawiasz się obiekcji ze strony klientów i czujesz się niekomfortowo, gdy kwestionują Twoje ceny lub usługi
Podczas tego szkolenia dowiesz się:
- Jak pokonać największe bariery sprzedaży – strach przed porażką i strach przed odrzuceniem, aby sprzedawać z przyjemnością i na luzie?
- Jak wykształcić odpowiednią motywację, czyli jak się przygotować do informowania klientów o dodatkowych usługach i kosmetykach
- Jak odkrywać prawdziwe potrzeby klientów, aby mówić o ofercie, która trafia w samo sedno
- Poznasz 5 narzędzi skutecznej sprzedaży, które sprawią, że poprowadzisz każdą rozmowę prosto do celu
- Nauczysz się zadawać odpowiednie pytania, tak aby pozyskać od klienta informacje, które pozwolą Ci od razu umówić klientkę na pierwszą lub kolejną wizytę
- Dowiesz się, w którym momencie mówić o cenie, aby nie spłoszyć klienta
- Co robić, kiedy klient „chce to przemyśleć” czyli jak zbijać obiekcje w 5 krokach
- Poznasz sformułowania, których nie warto używać, chyba, że chcesz zabić sprzedaż
- Poznasz 24 sposoby na zwiększenie sprzedaży z usług i kosmetyków
- Nauczysz się „otwierać” portfel klienta i skutecznie sprzedawać mu droższe usługi i kosmetyki
Jak zmieni się Twoja sytuacja w efekcie tego kursu?
- Będziesz umawiać więcej wizyt do swojego gabinetu
- Będziesz swobodnie rekomendować i sprzedawać te usługi, na których najbardziej Ci zależy
- Będziesz w stanie dopasować odpowiednie usługi i produkt do właściwych klientów
- Zyskasz pewność siebie w rozmowie z klientami i przestaniesz stresować się odmową
- Poradzisz sobie z każdą obiekcją klienta, a nawet będziesz w stanie przekuć ją w skuteczną sprzedaż
Zobacz, co Ciebie czeka podczas 7 lekcji kursu!
Lekcja 1: Bariery sprzedaży
Zidentyfikujesz swoje największe bariery utrudniające sprzedaż i dowiesz się, jak pożegnać się z nimi raz na zawsze
Lekcja 2: Skąd czerpać motywację do sprzedawania?
Poznasz 10 czynników skutecznej motywacji, które sprawią, że zyskasz nowe spojrzenie na
proces sprzedaży i przestaniesz się tym stresować
Lekcja 3: Odkrywanie potrzeb klientów
Nauczysz się sięgać do prawdziwych potrzeb swoich klientów, aby dojść do sedna i zawsze
proponować im dopasowane rozwiązania
Lekcja 4: Narzędzia skutecznej sprzedaży
Poznasz siłę uważnego słuchania i nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwym
momencie. Dowiesz się jak parafrazować wypowiedzi klientów i dlaczego czasem warto po
prostu nic nie mówić
Lekcja 5: 5 etapów zbijania obiekcji klientów
Dowiesz się, co tak naprawdę klient ma na myśli, jak „chce to jeszcze sobie przemyśleć”
Poznasz 5 kroków, dzięki którym przeprowadzisz klienta od obiekcji do sprzedaży
Nauczysz się najlepszej i bardzo prostej techniki rozbrojenia każdej obiekcji
Lekcja 6: Jak sprzedawać droższe usługi?
Dowiesz się, jak zainspirować klientów do wydawania pieniędzy na droższe usługi
Poznasz listę kroków, dzięki którym stworzysz świetną ofertę premium dla obecnych i
nowych klientów
Lekcja 7:Procedury obsługi klienta przed wizytą
Jak budować proces skutecznej sprzedaży przed, w trakcie i po wizycie?
Co zrobić zanim klient pojawi się w gabinecie, aby sprostać oczekiwaniom?
Lekcja 8:Procedury obsługi klienta na recepcji
Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach już podczas pierwszej rozmowy z recepcją?
O jakie elementy podczas wizyty zadbać, aby naturalnie budować zainteresowanie klienta
Twoją ofertą?
Najważniejszy cel wizyty, czyli jak zapisać na kolejną wizytę?
Lekcja 9:Procedury obsługi klienta w gabinecie
Jak poprowadzić pierwszą konsultację?
Jak informować o promocjach proponować rozszerzenie zabiegów?
Jak komunikować się po wizycie, aby klient chętnie wracał?
Lekcja 10: Jak sprzedawać kosmetyki profesjonalne?
Poznasz 7 sposobów na przedstawianie klientkom kosmetyków tak, aby same chciały od Ciebie kupować
Lekcja 11: BONUS – Trudne sytuacje w gabinecie
Jak radzić sobie z klientami, którzy proszą o rabat, spóźniają się lub notorycznie odwołują wizyty
Lekcja 12: Materiały szkoleniowe i checklisty
Znajdziesz tu przydatne checklisty, z którymi nigdy nie zapomnisz o najważniejszych krokach obsługi klienta
Otrzymasz materiał szkoleniowy do druku, który jest skrótem kursu
Dzięki wiedzy, jak skutecznie sprzedawać, szybko zwiększysz swoje obroty i liczbę klientów w
gabinecie!
Dołącz do kursu i korzystaj od razu ze strategii i technik, które sprawdzą się również u Ciebie!
Ten kurs możesz zamówić w formie szkolenia w Twoim salonie. Zapytaj o cenę >>> trener@joannamaczka.pl
KIM jestem?
Nazywam się Joanna Mączka
W tym kursie połączyłam dla Ciebie własne doświadczenie z najlepszymi dostępnymi darmowymi i płatnymi praktykami na rynku. Tak żebyś już nie musiał/a brać 3 miesięcznego urlopu, żeby to wszystko przeglądnąć. Dostajesz najlepszy możliwy pakiet.
Realizuję strategie, projekty i szkolenia marketingowe dla branży beauty – dla salonów medycyny estetycznej, urody i SPA. Specjalizuję się w strategii marketingowej i komunikacji dla branży beauty. Na co dzień wykorzystuję wieloletnie doświadczenie w marketingu, jakie zdobywałam zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach, jak i dynamicznie rosnących polskich firmach kosmetycznych. Obecnie pracuję na co dzień z gabinetami zabiegów estetycznych, aby pomagać im się rozwijać. Jestem certyfikowanym trenerem biznesu Akademii SET.
Tobie również pomogę zbudować skuteczne strategie marketingowe dla Twojego biznesu.
Zaufali mi
Funkcje kursu
- Wykłady 15
- Quizy 0
- Trwanie 98 minut
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Studenci 351
- Oceny Tak