Szkolenie online
Jak umawiać 5x więcej Klientów dzięki Skutecznym Rozmowom przez Telefon i Messenger?
Znasz to?
Badania alarmują, że...
Zaledwie 3% klientów jest gotowych do tego, aby skorzystać z Twojej oferty. A co z resztą? Aby skutecznie dotrzeć do 97%, musisz umieć poprowadzić SKUTECZNĄ ROZMOWĘ sprzedażową opartą na konkretnym schemacie zadawania pytań.
A więc, jeśli chcesz prowadzić takie konwersacje z klientami, które będą zakończone skutecznymi zapisami na usługi i sprzedażą – musisz opanować schemat pierwszego kontaktu - przez telefon i Messenger.
Podczas szkolenia nauczysz się:
✅Jak odpisywać na wiadomości przez Messenger, aby umawiać 80% wizyt
✅ Jak zaciekawić klientkę w ciągu pierwszych 5s – poznasz jedno sformułowanie, które rozwala system
✅ Jak robić skuteczny „follow up”, czyli jak wracać do klienta, który się „zastanawia”
✅ Jak rozpocząć i prowadzić rozmowę, aby wzbudzić zaufanie i zbudować autorytet
✅ Poznasz pytania, które pomogą rozpoznać, czy klientka jest gotowa do zakupu czy wymaga dłuższej „rozgrzewki”
✅ Przekonasz się, ile razy trzeba ponownie “zaczepiać” klientów, którzy byli zainteresowani naszą usługą, bez rujnowania swojego wizerunku
✅ Dowiesz się, dlaczego zbijanie obiekcji nie ma sensu i jak sprawić, aby klientka sama je usunęła w rozmowie z Tobą
✅ Opanujesz schematy, co mówić, kiedy słyszysz, że Twoja klientka „nie ma czasu”?
✅ Poznasz sprawdzone sposoby na to, co robić, kiedy „cena jest za wysoka”
✅ Dowiesz się, jakie jest 1 słowo, którego musisz unikać jak ognia, chyba, że chcesz odstraszyć klienta
✅ Zdradzę Ci 4 słowa mocy, które od razu zbudują Twoją pozycję eksperta
✅ Poznasz 7 sposobów na zakończenie rozmowy, aby 8 na 10 konwersacji kończyło się wizytą w salonie
✅ Dowiesz się, jak odzyskać utraconych klientów przez telefon
Opanujesz system zadawania pytań i prowadzenia skutecznej rozmowy telefonicznej oraz konwersacji przez wiadomości prywatne. Łatwo wdrożysz schematy, które pomogą Ci pozyskać więcej klientów!
WIĘCEJ KLIENTÓW NA WIZYTY
Znajdziesz i dzięki właściwej rozmowie odblokujesz "wąskie gardła" komunikacji z klientami, które hamują dopływ nowych klientów.
SKUTECZNA ROZMOWA PRZEZ TELEFON I MESSENGER
Poznasz schematy i narzędzia, które rozwalają obiekcje klientów i prowadzą do zapisów na usługi
WIĘKSZA SPRZEDAŻ USŁUG I KOSMETYKÓW
Nauczysz się prowadzić rozmowę w sposób, który buduje pozycję eksperta i prowadzi do sprzedaży
Dostęp do Szkolenia
57 zł
OTO DODATKOWE BONUSY JAKIE OTRZYMASZ, wartość 237 zł
BONUS #1 o wartości 109 zł
Pakiet nagrań z 3 zamkniętych webinarów dla branży beauty
BONUS #2 o wartości 79 zł
E-book “17 technik skutecznej komunikacji sprzedaży”
BONUS #3 o wartości 49 zł
E-book “6 zasad wywierania wpływu na klientów i jak je zastosować w branży beauty”
Certyfikat ukończenia szkolenia
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje certyfikat zaświadczający udział w szkoleniu. Oczywiście na szkolenie można otrzymać fakturę VAT, którą możesz wciągnąć w koszty działalności.
Gwarancja 30 dni!
Jestem pewna efektów, które osiągniesz w efekcie wdrożenia wskazówek kursu, dlatego daję Ci gwarancję aż 30 dni na zwrot pieniędzy!
Dołącz do tego eksperckiego szkolenia online na żywo i zacznij prowadzić skuteczne, profesjonalne rozmowy sprzedażowe!
KTO PROWADZI WEBINAR?
Nazywam się Joanna Mączka
Jestem Trenerem Biznesu Beauty. Pomagam salonom kosmetycznym, urody, SPA, gabinetom medycyny estetycznej pozyskiwać klientów, rozwijać markę w social mediach, prowadzić zyskowny biznes.
Dzielę się z Tobą ponad 20 letnimi doświadczeniami w marketingu branży beauty z najlepszych firm kosmetycznych, które pewnie znasz: NIVEA, Semilac, Dermatic, L'Oreal, Davines, Clarena oraz setek gabinetów i salonów.
Przeszkoliłam już ponad 5 tyś właścicieli salonów kosmetycznych. Jestem autorką 11 kursów online, 70 e-booków dla branży beauty.
Jestem również certyfikowanym trenerem biznesu Akademii SET, trenerem Akademii Dermatic oraz wykładowcą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Dostęp do szkolenia
57 zł
ZOBACZ OPINIE MOICH KLIENTÓW:
Jolanta Krzyżowska
Jestem po szkoleniu ze sprzedaży u Joanny. Poznałam mnóstwo praktycznych technik komunikacji z trudnym klientem, sposobów pokonywania obiekcji i tworzenia profesjonalnych procedur w gabinecie. Czuję się zmotywowana, zbieram się do roboty, mam potężnego kopa do działania! Wiem, co muszę zmienić, dziękuję!
Marta Wawrzyczek
Dziękuję za świetne szkolenie! Zaczęłam wdrażać pierwsze wskazówki i już widzę efekty!! Oby tak dalej! Najbardziej doceniam konkretne techniki rozmowy z klientami, które pomagają mi podnieść jakość obsługi klientów oraz wartość sprzedawanych usług.
Wisia Klęka
W webinarach biorę udział już drugi raz, ale teraz zdecydowałam się na zakup kursu. To widać, słychać i czuć, że jest Pani profesjonalistka z dużym doświadczeniem, miło się Pani słucha, jednocześnie potrafi Pani mówić w taki sposób, że każdy jest w stanie zrozumieć to, co Pani przekazuje, dodatkowo widać że Pani to po prostu lubi robić. Jest Pani autentyczna i sprawiła Pani, że bardziej uwierzyłam w siebie - popchnęła mnie Pani do przodu (a jakoś tak stanęłam w miejscu i nie wiedziałam jak to wszystko zacząć, co zrobić, mnóstwo pytań bez odpowiedzi czy robię to dobrze, a co jeżeli nie? A może nie ryzykować? Itd). Teraz po macierzynskim wracam do swojej pasji i otwieram gabinet. Wykonuje Pani kawał dobrej roboty!
Studio Fryzjerskie Aneta Klimacka
Miałam przyjemność byś na szkoleniu u Asi w Warszawie. Teraz byłam na drugim i było to szkolenie online, które wcale nie odbiega szkoleniu stacjonarnemu, jest mała grupa, dobry kontakt z innymi uczestnikami. Dla mnie rewelacja bo nie musiałam nigdzie jechać a wiedza przekazana i tak super ! Ogromna dawka konkretów po których chce się działać! Polecam <3
Pracownia Tatuażu Autorskiego
Asiu pięknie dziękujemy za ogrom wiedzy zaangażowanie i świetną atmosferę. Po Twoim szkoleniu, sprzedaż kosmetyków wzrosła nam o 300%. Pracujemy w branży tatuażu gdzie sprzedaż kosmetyków jest bardzo trudna. Twoje wskazówki są bezcenne, wszystkie bez wyjątku wprowadziliśmy następnego dnia, rezultaty pojawiły się od razu. Serdecznie polecamy szkolenia u Ciebie jesteś świetnym trenerem z ogromnym doświadczeniem.
Olga Szcześniak-Lelas
Co za kobieta co za szkolenia i chce się więcej i więcej i więcej.... Jestem mega zmotywowana do działania byłam już na 2 i widzie mega zmiany a niby zrobiłam tak niewiele . Nareszcie ktoś mi powiedział co robić konkretnie i już nie będę się zastanawiać co zrobić a może nie robić tego. Uwielbiam Asię i bardzo polecam .
Diana Toini
Zdecydowanie polecam szkolenia u Pani Joanny. Już po pierwszym szkoleniu wyszłam z ogromem PRAKTYCZNEJ wiedzy, która z pewnością okaże się bardzo pomocna w naszej branży.💪Co ważne, szkolenie było przeprowadzone w bardzo ciekawy i zrozumiały sposób. Kompetentna, konkretna, profesjonalna - właśnie taka jest Pani Joanna Mączka. Polecam wszystkim z całego serca!
Aleksandra Szulc
Szkolenie było bardzo inspirujące - ze względu na treść oraz obecność osób z innych gabinetów. Fajny czas zarówno na naukę, jak i poznanie zwyczajów panujących u innych. Szkolenie dało mi kolokwialnego „kopa do działania”. Otworzyło głowę i odświeżyło spojrzenie. To co najbardziej wykorzystam to planer postów. Świetne narzędzie i sposób na usystematyzowanie treści i zaplanowanie całego miesiąca działań w mediach społecznościowych. Zdecydowanie ułatwi to nam pracę i zmniejszy napięcie pod tytułem „co teraz wstawić”. Samo szkolenie prowadzone w tak miłej atmosferze, że czas upłynął zdecydowanie za szybko.
Justyna Łodej
Dziękuję za wszystko. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Kupiłam podobny kurs i nie wiedziałam od czego zacząć. Pani wszystko po kolei wytłumaczyła i pokazała światełko w tunelu. Jestem ogromnie wdzięczna. Dawno nie spotkałam się z tak rzeczowo opracowanym materiałem. Już wzięłam się za logo. Zaplanowałam 18 postów, teraz muszę ogarnąć grafiki. Teraz zaczynam wszystko od nowa 🙂 Niebawem w nowym lokalu z nowym logo i większym metrażem. Pani Joanno dziękuję jeszcze raz. Po takiej pigułce wiedzy czuję się jakbym odkryła Amerykę i czuję że jeszcze się spotkamy na szkoleniu!
Bernadetta Turkiew
Od 15 lat prowadzę własny gabinet kosmetyczny. Twoje webinary i kursy plus wzbogacanie swojej wiedzy powoduje, że rzeczywiście można pracować mniej i zarabiać więcej. Dopiero niedawno to zrozumiałam. Dotychczas harowałam jak wół, zaniedbując rodzinę, dom i inne sprawy na rzecz prowadzenia gabinetu. Od jakiegoś czasu, mimo pandemii odżyłam, mam pracownicę, pracę, zarobek, i więcej czasu. To wszystko da się osiągnąć, tylko rzeczywiście trzeba wiedzieć, jak to uczynić. Przez ostatni czas zmieniłaś moje myślenie, jestem Ci ogromnie wdzięczna.
Katarzyna Kraśner
Jestem intensywnie od kilku dni w kursie z pozyskiwania klientów i jestem Ci przeogromnie wdzięczna, że go stworzyłaś i prowadzisz mnie teraz krok po kroku przez zawiłości prowadzenia mojego małego biznesu. Prowadzę firmę od ponad 2 lat ale teraz czuję, że naprawdę świadomie mogę wpływać na to, jak ona funkcjonuje. Do tego jestem zachwycona w jak przemyślany i bardzo uporządkowany sposób omawiasz poszczególne zagadnienia - w końcu zaczynam rozumieć - o co w tym wszystkim chodzi
Ewa Doszczak
Panią Joasię poznałam podczas wiosennego lockdown'u. Od samego początku jej słuchania zaangażowałam się maksymalnie (co nie często mi się zdarza). Zachwyciła mnie wiedzą, kompetencją, uśmiechem, konkretami i rzeczowymi odpowiedziami na moje pytania i potrzeby. Pani Joasia jest niezwykle profesjonalna, uczy od podstaw i w sposób zrozumiały 'jak pozyskiwać klienta' , 'analizy własnego biznesu' , 'wyliczeń', 'strategii' i wdrażania pomysłów itd. E-booki są rewelacyjne, zawierają bardzo konkretne informacje, które są bardzo przydatne. Dostałam świetny, a zarazem konstruktywny feedback odnośnie prowadzenia mojej strony www i FB, za który jeszcze raz bardzo dziękuje. Mam nadzieję, że dzięki sugestiom pani Joasi w końcu ogarnę moje marketingowe braki. Szczerze polecam!
Edyta W.
Pragnę podziękować Pani Asiu. Zainspirowała mnie Pani swoim cyklem szkoleń. Właśnie otworzyłam własny biznes po kilku latach pracy w innym salonie, zmieniłam też miejsce oraz wprowadziłam do oferty nowe lepsze zabiegi. Miałam produkty i wiedzę. Niekoniecznie klienta. Skorzystałam z Pani kursu i rad. I już po kilku dniach jest lepiej. Mam nadzieję, że trend się utrzyma. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję. Polecę Panią wszystkim, którzy będą potrzebować pomocy w zdobyciu i utrzymaniu klienta.
Zosia Romanczuk
Polecam! Po jednym z webinarów, zdecydowałam się wykupić kurs u Asi (Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach). Kurs jest pięknym początkiem rozwojowej drogi. Kurs daje poczucie, że w końcu zaczyna się biznes ogarniać i wiadomo gdzie boli. Nadaje też kierunek, czym się zająć po kolei, a to bardzo ważne. Ważne jest również to, ze Asia po kursie służy rada, odpowiada na mejle i wspiera. A wszystko w bardzo fajnej bezpośredniej atmosferze i szybko!
Ewelina Duraj
Dziękuję pięknie za ciekawy webinar. Konkretnie, na temat, zrozumiale. No i Pani głos, którego się miło słucha.
Agnieszka Karpińska
Doskonałe połączenie merytoryki, luzu, profesjonalizmu i praktyki. Joanna zna się na rzeczy! Super elastyczna, sympatyczna i zawsze uśmiechnięta.
Beata Policht Chmielowska
Miałam przyjemność wzięcia udziału w szkoleniu! Gorąco polecam – profesjonalizm na każdym etapie – od przygotowania po wsparcie już po szkoleniu. Teraz wiem jak budować mocną markę o wspólnej narracji we wszystkich kanałach komunikacji. Dowiedziałam się, że małe rzeczy robią wielką różnicę i wykorzystuję to w codziennej pracy, a Klienci kochają marki, dla których pracuję.
Magdalena Bąkowska
Dzięki szkoleniu z Pozyskiwania Klientów prowadzonego przez Joannę, zdałam sobie sprawę, że muszę zupełnie zmienić zakres swojej oferty. Dogłębna znajomość branży estetycznej, trafne, praktyczne wskazówki uświadomiły mi, w czym tak naprawdę chcę się rozwijać, a z czego muszę zrezygnować, aby odnieść sukces w branży.
Joanna Nogaj-Ossowska
Po przeprowadzce z zagranicy, zmuszona byłam od zera budować gabinet i bazę klientów w Polsce. Totalnie nie wiedziałam jak się za to zabrać. Szkolenie z Pozyskiwania Klientów do gabinetu pokazała mi, że trzeba się skupić na jasnej strategii. Dalsza współpraca z Joanną zaowocowała stopniowym rozwojem mojego gabinetu. Dziękuję!
Izabela Niemiec
Fantastyczna Trenerka, szkolenie prowadzi w wyjątkowej atmosferze. Pełna pozytywnej energii, którą zaraża uczestników. Polecam serdecznie!
Aleksandra Frąckowiak
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia z Pozyskiwania Klientów. Wyciągnęłam dużo wniosków i znalazłam swoje słabe strony. Dzięki Joannie wiem co muszę poprawić.
Dominika Grzybowska
Chciałam podziękować za wczorajszy, fantastyczny webinar! Byłam uczestnikiem już kilku szkoleń z zakresu marketingu i naprawdę mało kiedy spotykam się z tak dużą ilością konkretów, przykładów, gotowych „szablonów”. Za każdym razem myślałam, że to we mnie tkwi problem, bo czegoś nie byłam w stanie odpowiednio odczytać, zrozumieć, wykorzystać czy po prostu użyć zasłyszanej wiedzy na swoją korzyść... jak widać myliłam się... Wiedza, którą wówczas „dostałam” wydawała mi się jednym wielkim mętlikiem, wiele z informacji było dla mnie jasnych i dziwiłam się czemu taki temat jest poruszany, a następnie dostawałam polecenie „wykonać”, a ja nie miałam pojęcia jak ... U Pani było wszystko jasne, konkretne i klarowne. I do tego gotowe pomoce! Jeszcze raz pięknie dziękuję i życzę dalszych sukcesów. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła uczestniczyć w stacjonarnym szkoleniu prowadzonym przez Panią, tymczasem zapisałam się na kolejny webinar!
Paulina Iwaszko
Joanna to świetny trener, zaangażowany i znający się na trendach w świecie beauty. Warsztaty z nią były inspirujące!