• Home
  • O mnie
  • KURSY
    • Social Media Pozyskiwanie Klientów
    • Skuteczna sprzedaż zabiegów i kosmetyków
    • 9 strategii zwiększania zysków
    • Jak sprzedawać pakiety, rozszerzone lub droższe usługi?
    • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom?
  • Szkolenia
    • Szkolenie z reklamy na Facebooku i Instagramie
    • Szkolenie online „Schematy sprzedaży przez telefon i Messenger”
    • Program Mentoringowy
    • 26 sposobów na pozyskiwanie klientów przez Instagram
    • Jak zbudować cennik, który zarabia?
    • Szkolenia na zamówienie
  • Bezpłatnie
    • Pobierz Content Planer
    • Techniki sprzedaży 3 bezpłatne lekcje
    • Pobierz 17 Technik Skutecznej sprzedaży w gabinecie
    • Kurs Social Media Bezpłatna Lekcja
    • Kalkulator zyskowności Twojej oferty
    • Pobierz E-book
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt

Masz pytania?
+48 663 664 441
trener@joannamaczka.pl
RejestrujZaloguj
Joanna Mączka
  • Home
  • O mnie
  • KURSY
    • Social Media Pozyskiwanie Klientów
    • Skuteczna sprzedaż zabiegów i kosmetyków
    • 9 strategii zwiększania zysków
    • Jak sprzedawać pakiety, rozszerzone lub droższe usługi?
    • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom?
  • Szkolenia
    • Szkolenie z reklamy na Facebooku i Instagramie
    • Szkolenie online „Schematy sprzedaży przez telefon i Messenger”
    • Program Mentoringowy
    • 26 sposobów na pozyskiwanie klientów przez Instagram
    • Jak zbudować cennik, który zarabia?
    • Szkolenia na zamówienie
  • Bezpłatnie
    • Pobierz Content Planer
    • Techniki sprzedaży 3 bezpłatne lekcje
    • Pobierz 17 Technik Skutecznej sprzedaży w gabinecie
    • Kurs Social Media Bezpłatna Lekcja
    • Kalkulator zyskowności Twojej oferty
    • Pobierz E-book
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
      • Cart

        1

    Słowa mocy, które pomogą Ci sprzedawać więcej usług i kosmetyków w gabinecie beauty

    • Wysłane przez Joanna Mączka
    • Kategorie Klient, Psychologia sprzedaży, Sprzedaż
    • Data 26 lutego 2023

    Czy Ty też zauważyłaś, że po pandemii wiele się zmieniło? Ludzie są bardziej ostrożni przy podejmowaniu decyzji. Inaczej wydają pieniądze i na inne rzeczy. Jakie to ma znaczenie w kontekście budowanie komunikacji z klientami? Ogromne! Klienci nie chcą dzisiaj być przekonywani. Możesz mieć genialny produkt albo bardzo skuteczny sprzęt, ale Twój klient myśli tylko o tym, aby jak najszybciej powiedzieć Ci „nie, dziękuję”. Nawet, jeśli staniesz na rzęsach, nie sprawisz, że klient kupi. Chyba, że zrozumiesz, czego naprawdę potrzebują dziś Twoi klienci.

    W tym artykule pokażę Ci

    1. Dlaczego klienci nie ufają Ci tak, tak, jak kiedyś

    2. Jak budować autorytet za pomocą 1 wyrażenia

    3. Dlaczego „my” jest lepsze niż „Ty”

    4. Opiekun czy sprzedawca?

    Prawda jest taka, że klienci dzisiaj chcą być przekonani, że to Ty jesteś przekonana. Musisz przede wszystkim zdjąć z klientów strach i zneutralizować ich obiekcje (np. niechęć do wydawania pieniędzy, brak zaufania). Jeśli uda Ci się to zrobić, to masz otwartą drogę do skutecznej komunikacji.

    1 słowo, które natychmiast wzmocni Twój autorytet u klienta w gabinecie Beauty

     

    Dzisiaj klienci bardziej niż kiedykolwiek obawiają się podjęcia złych decyzji, szczególnie finansowych. Ty właśnie musisz być osobą, która „zdejmie z nich” ten strach. Oto genialne stwierdzenie, które nie tylko podniesie Twoją pozycję w oczach klienta, ale w konsekwencji pomoże Ci dużo szybciej zdobyć jego zaufanie, a jeśli właściwie poprowadziłaś cały proces – sfinalizować sprzedaż.

     

    Powiedz klientce: „Jestem przekonana, jestem przekonany”

     

    Możesz na przykład powiedzieć:

     

    „Jestem przekonana, że dobierzemy najlepszy program dla Pani skóry.”

    „Jestem przekonana, że to rozwiązanie spełni Pani oczekiwania.”

    „Jestem przekonana, że to świetny wybór!”

     

    Kto może pozwolić sobie na takie mocne i zdecydowane stwierdzenie? Z takiej pozycji mówią tylko eksperci – ludzie pewni tego, że oferują najlepsze rozwiązania dla swoich klientów w gabinecie kosmetycznym, fryzjerskim, masażu, spa.

     

    Którą opcję wybieramy?

     

    Przyznasz, że to znacznie bardziej subtelne niż pytanie „Którą opcję Pani wybiera?”. Wiadomo, że to klientka wybiera, a nie Ty, ale stawiając na wspólne działanie, (wybieramy!) podkreślasz, że w jakimś sensie dzielisz z nią tę odpowiedzialność.

     

    Takie pytania „pozornego wyboru” możesz zadać tylko, jeśli wcześniej zaprezentowałaś klientce różne opcje usług, pakietów lub produktów do wyboru. Wybór to kluczowa sprawa w sprzedaży. Naprawdę. Mózg Twojego klienta lubi „benchmarkowanie”, czyli porównywanie do tego, co już zna z poprzednich doświadczeń. To oszczędza czas i energię, a nasze mózgi są nastawione na przetrwanie. Najlepiej, aby porównywał w ramach opcji dostępnych u Ciebie.

     

    Jeśli już wiesz, że Twoja klientka ma problem, na który Ty masz rozwiązanie, przedstawiłaś jej korzyści, pokonałaś obiekcje i dałaś wybór – czas zapytać o decyzję. Jeśli będziesz w tym wszystkim empatyczna i postawisz na współdziałanie, masz ogromną szansę na udaną sprzedaż.

    „Jaką opcję wybieramy – pakiet 5 czy 3 zabiegów?”

    „Który kosmetyk wybieramy – ten z kwasem, czy z witaminą C?”

    Opiekun, nie sprzedawca

     

    Zauważyłaś, co jest napisane na plakietkach sprzedawców w dużych sklepach sieciowych, bankach, drogeriach?

     

    Nowoczesne firmy wiedzą, że „sprzedawca” to słowo, które robiło wrażenie w ubiegłym stuleciu. Twoim zadaniem nie jest sprzedawanie klientom. To „efekt uboczny” Twojego doświadczenia, dopasowania rozwiązania do problemu i umiejętności komunikacyjnych.

     

    W psychologii to, jak się pozycjonujesz w oczach klienta przy pierwszym kontakcie jest kluczowe. Jesteś konsultantem? W porządku. Opiekunem? Ok. Będąc doradcą najlepszych rozwiązań dla klientów ustawiasz się w pozycji partnerskiej, a klient wierzy Ci, bo nasz mózg (i to już znasz z poprzedniego akapitu) lubi działać na skróty.

     

    Dlatego zapamiętaj swoją rolę – jesteś doradcą klienta, nie sprzedawcą! Ta perspektywa uwolni Cię od presji nachalnego sprzedawania i zmieni Twój stosunek do promowania usług.

     

    Zastosuj te proste 3 porady, a zobaczysz, jak szybko odmieni się Twoja sytuacja. Więcej prostych schematów komunikacji z klientami znajdziesz w kursie video „Skuteczna sprzedaż usług i kosmetyków w gabinecie beauty”

     

    • Udostępnij:
    Joanna Mączka

    Działam w branży beauty jako praktyk marketingu od ponad 20 lat, w branżach kosmetyków, manicure hybrydowego, make up i medycyny estetycznej. Kocham dzielić się wiedzą z wszystkimi, którzy tego potrzebują, dlatego na swoim koncie mam mnóstwo przeprowadzonych szkoleń, konferencji branżowych oraz webinariów. Zapraszam Ciebie serdecznie na mój kurs online, dedykowany specjalnie gabinetom zabiegów estetycznych, urody i SPA.

    Poprzedni post

    Jak budować wegańską markę kosmetyczną w trudnych czasach?
    26 lutego 2023

    Następny wpis

    7 kroków do zasięgowej Rolki na Instagramie
    7 marca 2023

    Może Ci się spodobać

    Instagram-trendy-no-filter-joanna-maczka
    Jak skutecznie sprzedawać w gabinecie beauty – bez wciskania?
    4 maja 2025
    Strategie cenowe_Salon masaz_joanna maczka
    Jak zarabiać więcej dzięki strategii wyższej ceny?
    1 listopada 2024
    5 sekretow skutecznej sprzedazy joanna maczka_2
    5 sekretów skutecznej sprzedaży
    19 listopada 2023

    Produkty

    • Promocja! Nagranie z Webinaru VIP "Jak stworzyć cennik, który zarabia?" plus Kalkulator Zyskowności Oferty
      Nagranie z Webinaru VIP „Jak stworzyć cennik, który zarabia?” plus Kalkulator Zyskowności Oferty 96.00 zł Pierwotna cena wynosiła: 96.00 zł.67.00 złAktualna cena wynosi: 67.00 zł.
      Dodaj do koszyka
    • Promocja! Webinar  "Jak szybko odzyskać klientów i pozyskać nowych?"
      Webinar „Jak szybko odzyskać klientów i pozyskać nowych?” 57.00 zł Pierwotna cena wynosiła: 57.00 zł.39.00 złAktualna cena wynosi: 39.00 zł.
      Dodaj do koszyka
    • Promocja! E-book "26 Sposobów na Pozyskiwanie Klientów z Instagrama"
      E-book „26 Sposobów na Pozyskiwanie Klientów z Instagrama” 119.00 zł Pierwotna cena wynosiła: 119.00 zł.37.00 złAktualna cena wynosi: 37.00 zł.
      Dodaj do koszyka

    Najnowsze kursy

    Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach

    Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach

    Strategie cenowe Twojego gabinetu, czyli 9 kroków do większych zysków

    Strategie cenowe Twojego gabinetu, czyli 9 kroków do większych zysków

    (+48) 663 664 441

    trener@joannamaczka.pl

    Twoje konto

    • Moje konto
    • Mój profil
    • Zapłać – zamówienie
    • Koszyk

    Linki

    • Sklep
    • Zarejestruj się
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

    Polecane

    • Pozyskiwanie klientów
    • Skuteczna sprzedaż
    • Rolki na Instagramie

    Popularne

    • Kursy on-line
    • Pobierz E-book
    • Pozyskiwanie klientów

    Joanna Mączka © Wszystkie prawa zastrzeżone.

    • Polityka prywatności

    Zaloguj się przy użyciu konta

    Zgubiłeś hasło?

    Nie masz konta? Zarejestruj już się teraz

    Zarejestruj się teraz

    Jesteś już użytkownikiem? Zaloguj się