• Home
  • O mnie
  • KURSY
    • Social Media Pozyskiwanie Klientów
    • Skuteczna sprzedaż zabiegów i kosmetyków
    • 9 strategii zwiększania zysków
    • Rolki na Instagramie
    • Jak sprzedawać pakiety, rozszerzone lub droższe usługi?
    • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom?
  • Szkolenia
    • Szkolenie online “Schematy sprzedaży przez telefon i Messenger”
    • Program Mentoringowy
    • 26 sposobów na pozyskiwanie klientów przez Instagram
    • Jak zbudować cennik, który zarabia?
    • Szkolenia na zamówienie
  • Bezpłatnie
    • Techniki sprzedaży 3 bezpłatne lekcje
    • Kurs Social Media Bezpłatna Lekcja
    • Kalkulator zyskowności Twojej oferty
    • Pobierz E-book
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt

Masz pytania?
+48 663 664 441
trener@joannamaczka.pl
RejestrujZaloguj
Joanna Mączka
  • Home
  • O mnie
  • KURSY
    • Social Media Pozyskiwanie Klientów
    • Skuteczna sprzedaż zabiegów i kosmetyków
    • 9 strategii zwiększania zysków
    • Rolki na Instagramie
    • Jak sprzedawać pakiety, rozszerzone lub droższe usługi?
    • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom?
  • Szkolenia
    • Szkolenie online “Schematy sprzedaży przez telefon i Messenger”
    • Program Mentoringowy
    • 26 sposobów na pozyskiwanie klientów przez Instagram
    • Jak zbudować cennik, który zarabia?
    • Szkolenia na zamówienie
  • Bezpłatnie
    • Techniki sprzedaży 3 bezpłatne lekcje
    • Kurs Social Media Bezpłatna Lekcja
    • Kalkulator zyskowności Twojej oferty
    • Pobierz E-book
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
      • Cart

        0

    Jak tworzyć super skuteczne nagłówki?

    • Wysłane przez Joanna Mączka
    • Kategorie Facebook, Instagram, Media Społecznościowe, Oferta, Treści
    • Data 20 marca 2022

    Czy wiesz, że to od nagłówka, czyli pierwszego zdania otwierającego, zależeć będzie, czy ludzie w ogóle przeczytają Twojego posta? 80% osób czyta nagłówek, ale rzadko cokolwiek więcej. Dlatego musisz wzbudzić zainteresowanie już od pierwszego zdania!

    Dobry nagłówek – 80% sukcesu?

    Technicznie, jedyne, co widzisz przeglądając posty na Facebooku to tylko pierwsze zdanie – aby rozwinąć pełną treść, klient musi chcieć kliknąć „pokaż więcej”. Jak więc to zrobić?

    Zachęć go nagłówkiem, któremu nie będzie w stanie się oprzeć! Twoje zadanie to zaprosić czytelnika do dalszej interakcji. Poświęć czas na dobry nagłówek – zobaczysz, że się opłaci!

    Poniżej znajdziesz mnóstwo pomysłów na świetne nagłówki, które sprzedają.

    Nagłówek – pytanie

     Pytanie rodzi podświadomą chęć znalezienia odpowiedzi. Jeśli zadasz pytanie, mózg klienta będzie szukał odpowiedzi. Oczywiście w treści Twojego posta.

    Wykorzystaj nagłówki typu:

     „Czy wiesz, że…”

    „Czy zdarza Ci się…”

    „Szukasz sposobu na…”

    „Masz już dość szukania”

    „Zastanawiasz się, jak”

    „Dlaczego tylko 10% kobiet…”

    „Znasz sekret ..?”

     

    Pytanie rodzi naturalne zaciekawienie po stronie odbiorcy, „wkręca” nas w poszukiwanie odpowiedzi. Stosuj pytania jak najczęściej!

    Pytania mają ogromną moc angażowania odbiorcy. Śmiało można powiedzieć, że są prawie zawsze skuteczniejsze niż zwykłe stwierdzenia. Dlatego, zaczynaj posty od mocnego pytania, które wprowadzają do problemu, z jakim zmaga się klient. Albo pokaż już na wstępie, że masz pomysł na rozwiązanie problemu. W ten sposób złapiesz uwagę klienta i dasz mu znać, że rozumiesz jego problem.

    Nagłówek-pytanie plus problem klienta

     

    Jeśli połączysz pytanie z problemem klienta, może to wyglądać na przykład tak:

     

    “Szukasz sposobu na pozbycie się kłopotliwego owłosienia?”

     

    “Masz już dość testowania setek nieskutecznych sposobów na pozbycie się kłopotliwego owłosienia?”

     

    “Czy zdarza Ci się, że kiedy jesteś na plaży, ciągle myślisz o tym, jak wygląda Twoje linia bikini?”

     

    “Czy czasem łapiesz się na tym, że wstydzisz się wyjść w stroju kąpielowym, bo nie czujesz się komfortowo?”

     

    Nagłówek-pytanie plus rozwiązanie problemu

     

    Pytania mogą też świetnie naprowadzić na rozwiązanie problemu. Zobacz na to:

     

    “Czy znasz już skuteczny sposób na piękne i gładkie nogi?”

     

    “Co takiego robią kobiety, które nie mają problemu z owłosieniem na nogach?”

     

    “Czy można już po 2 zabiegach mieć gładkie, piękne nogi bez codziennej rutyny golenia?”

     

    “Jak uzyskać piękne gładkie nogi bez wydawania fortuny?”

    Nagłówki, które budują pozycję eksperta

     

    To nagłówki, które obiecują wiedzę, podaną w formie prostej instrukcji. Cyfra, która jest w nagłówku, obiecuje, że będzie krótko i treściwie. Wypróbuj te nagłówki:

     

    „3 sprawdzone sposoby”

    „4 najczęstsze błędy popełniane przez”

     „Instrukcja krok po kroku”

    „5 mitów na temat”

    „Tego nie powie Ci żaden specjalista”

    „13-dniowy program na poprawę”

    „Fakty i mity na temat…”

    „Wszystko, co musisz wiedzieć o…”

    „Jak coś zrobić…”

    „Czego możesz się nauczyć…”

    „A czy B…?”

    „Top 10 składników na…”

    Nagłówki, które zdradzają sekrety

    To nagłówki, które działają, jak hasła z pierwszych stron portali plotkarskich. Nie bez powodu generują ogromne zainteresowanie i ciekawość czytelników, którzy klikają kolejne podstrony generując setki wyświetleń. Twój nagłówek może rodzić podobną ciekawość –  jedyna różnica jest taka, że u Ciebie za mocnym nagłówkiem pójdzie inspirująca i wartościowa treść!

     

    Zerknij na te przykłady:

     

    „Dlaczego tylko nieliczne kobiety osiągają takie efekty?

     

    „Poznaj sekret celebrytek, które szczycą się szczupłym ciałem bez diet i wyrzeczeń!”

     

    „Co takiego zrobiła (xxx), że osiągnęła taki rezultat w 21 dni…?”

     

    „Dlaczego tylko 10% kobiet zna tę metodę?”

     

    „Co takiego robią kobiety, które mają szczupłe ciało okrągły rok?

     

    „Znamy już przyczynę… Prawdopodobnie są to te 3 błędy…”

     

    „7 kg mniej bez 1 godziny spędzonej na siłowni?”

     

     

    Pomysłom nie ma końca. Jak się rozpędzisz w produkowaniu dobrych nagłówków, to już nikt nie zdoła Cie zatrzymać!

     

    Oczywiście dobry nagłówek to tylko wstęp do dobrej oferty. Teraz musisz pokazać odbiorcom, że naprawdę warto czytać dalej. O kolejnych krokach budowania skutecznych postów przeczytasz w artykule „Jak tworzyć posty, które przyciągną klientów na zabiegi. Prosty schemat w 5 krokach”

     

     

     

     

     

    • Udostępnij:
    author avatar
    Joanna Mączka

    Działam w branży beauty jako praktyk marketingu od ponad 20 lat, w branżach kosmetyków, manicure hybrydowego, make up i medycyny estetycznej. Kocham dzielić się wiedzą z wszystkimi, którzy tego potrzebują, dlatego na swoim koncie mam mnóstwo przeprowadzonych szkoleń, konferencji branżowych oraz webinariów. Zapraszam Ciebie serdecznie na mój kurs online, dedykowany specjalnie gabinetom zabiegów estetycznych, urody i SPA.

    Poprzedni post

    Naga prawda o lojalności klientów
    20 marca 2022

    Następny wpis

    8 rzeczy, które zmotywuje Twoich klientów do zakupu
    27 marca 2022

    Może Ci się spodobać

    pexels-george-milton-6954220 (1)
    Jak zwiększyć zasięgi w social media dzięki komunikacji video?
    1 czerwca, 2024
    strategia social media_Joanna Maczka_3
    Przestań wozić taczki z gruzem. Zajmij się strategią!
    20 kwietnia, 2024
    5 sekretow skutecznej sprzedazy joanna maczka_2
    5 sekretów skutecznej sprzedaży
    19 listopada, 2023

    Szukaj

    Kategorie

    • APlikacje
    • Blog
    • Budowa Marki
    • Cena
    • Design / Branding
    • Facebook
    • Finanse
    • Grupa Docelowa
    • Instagram
    • Klient
    • Kosmetyki
    • Media Społecznościowe
    • Narzędzia
    • Oferta
    • Planowanie
    • Program lojalnościowy
    • Promocja
    • Psychologia sprzedaży
    • Reklama
    • Sprzedaż
    • Strategia
    • szkolenie
    • Treści
    • Video
    • Wywiady

    Produkty

    • Promocja!
      Nagranie z Webinaru VIP “Jak stworzyć cennik, który zarabia?” plus Kalkulator Zyskowności Oferty 96.00 zł 67.00 zł
      Dodaj do koszyka
    • Promocja!
      Webinar “Jak szybko odzyskać klientów i pozyskać nowych?” 57.00 zł 39.00 zł
      Dodaj do koszyka
    • Promocja!
      E-book “26 Sposobów na Pozyskiwanie Klientów z Instagrama” 119.00 zł 37.00 zł
      Dodaj do koszyka

    Najnowsze kursy

    Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach

    Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach

    Strategie cenowe Twojego gabinetu, czyli 9 kroków do większych zysków

    Strategie cenowe Twojego gabinetu, czyli 9 kroków do większych zysków

    (+48) 663 664 441

    trener@joannamaczka.pl

    Twoje konto

    • Moje konto
    • Mój profil
    • Zapłać – zamówienie
    • Koszyk

    Linki

    • Sklep
    • Zarejestruj się
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

    Polecane

    • Pozyskiwanie klientów
    • Skuteczna sprzedaż
    • Rolki na Instagramie

    Popularne

    • Kursy on-line
    • Pobierz E-book
    • Pozyskiwanie klientów

    Joanna Mączka © Wszystkie prawa zastrzeżone.

    • Polityka prywatności

    Zaloguj się przy użyciu konta

    Zgubiłeś hasło?

    Nie masz konta? Zarejestruj już się teraz

    Zarejestruj się teraz

    Jesteś już użytkownikiem? Zaloguj się