Jak przeprowadzić podwyżkę ceny i nie stracić klientów?
Dobrze ustawione, a jednocześnie konkurencyjne i atrakcyjne dla klienta ceny usług, pozwolą Tobie zarabiać i rozwijać Twój biznes. Cena to strategiczny element działania Twojego biznesu. Okazuje się, że to właśnie zmiana (a konkretnie podwyżka) ceny, ma największy pozytywny wpływ na zysk – znacznie większy niż cięcia kosztów czy zwiększanie ilości sprzedanych usług.
Kiedy zatem jest idealny moment na podniesienie ceny? I jak to zakomunikować klientom, aby się na ciebie „nie obrazili” i nie odeszli do konkurencji?
Z tego e-booka dowiesz się:
- 1. Jakie 5 rzeczy musisz sprawdzić, zanim zrobisz podwyżkę
- 2. Kiedy jest dobry czas na to, aby zrobić podwyżkę
- 3. Poznasz 5 sprawdzonych metod na przeprowadzenie podwyżki ceny
Uzasadniona podwyżka chroni Twoje zyski. Jest wiele sposobów na to, aby skutecznie przeprowadzić podwyżkę ceny, ale warto się do tego dobrze przygotować, tak aby nie stracić klientów!