Czy wiesz, gdzie zaczyna się sekret skutecznych działań marketingowych? Na etapie dogłębnego rozpoznania potrzeb klientów!
Jeśli porządnie zastanowisz się nad tym:
- Kim są klienci, którzy zostawiają̨ u Ciebie najwięcej pieniędzy?
- Dlaczego przychodzą̨ do Twojego salonu?
- Dlaczego wybierają właśnie to, co Ty robisz?
- Jak do Ciebie trafiają?
… to zaczynasz bardzo konkretnie określać sobie swoją grupę docelową!
Z tego e-booka dowiesz się:
- Dlaczego warto mieć jasno określone profile klientów
- Jak można stracić pieniądze na promocji, kierując komunikat do niewłaściwego klienta
- Jak profilować różne grupy klientów
- Jak dobrać najlepsze strategie oferty, ceny i dotarcia do różnych grup klientów
Ćwiczenia dołączone do tego e-booka pozwolą Ci zbudować profile Twoich najważniejszych klientów i określić odpowiednie strategie różnicowania i komunikowania do nich swojej oferty.
Klient, to podstawa Twojego biznesu. Upewnij się, że pracujesz z odpowiednim klientem!