Szukasz sposobu na pozyskanie większej ilości klientów, ale zwyczajnie nie masz na to wszystko czasu, pomysłu albo nie wiesz, od czego zacząć?
Jeśli zastanawiasz się:
- jak docierać do klientów za pomocą mediów społecznościowych
- jak angażować klientów na FB i Instagramie za pomocą ciekawych i różnorodnych postów i pokazać, że jesteś ekspertem w tym, co robisz
- jak stworzyć dobrą ofertę, która przyciągnie więcej klientów do gabinetu
- jak zbudować markę gabinetu i zdobywać więcej klientów z polecenia
- jak wyróżnić się od konkurencji
A do tego nie masz czasu na całodniowe szkolenia, lubisz uczyć się z domu (lub z jakiegokolwiek innego miejsca na ziemi) i do tego we własnym tempie?
Ten KURS ONLINE będzie dla Ciebie! Powiem Ci, jak zacząć działać i wdrażać proste, praktyczne rozwiązania, aby pozyskiwać więcej klientów do Twojego gabinetu!
Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:
- Zajmujesz się wykonywaniem zabiegów estetycznych, kosmetycznych, fryzjerskich, SPA
- Jesteś właścicielem, managerem lub pracownikiem gabinetu
- Dopiero przymierzasz się lub zaczynasz już stawiać pierwsze kroki na Facebooku i Instagramie
- Radzisz już sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, ale czujesz, że można by było ogarniać to bardziej efektywnie
- Próbujesz intuicyjnie łapać klientów przez Facebooka i Instagrama, ale to nie działa
- Chcesz przyciągnąć nowych klientów do gabinetu, ale nie wiesz, jak to zrobić
- Szukasz sposobu, aby się wyróżnić od konkurencji
- Czujesz, że masz potencjał na obsługę większej ilości klientów
- Chcesz pozyskać „lepszych” klientów
- Chcesz przyciągać klientów na zabiegi, na których najbardziej Ci zależy
- Marzysz o tym, aby w końcu zabrać się za zbudowanie własnej marki
Jakie są korzyści z kursu?
W czasie 6 lekcji kursu, nauczysz się, krok po kroku:
- Jaką strategię rozwoju biznesu obrać, aby rozwijać sprzedaż usług i maksymalizować zyski
- Na jakich klientów się ukierunkować, aby docierać do klientów najbardziej zyskownych i rozwojowych
- Jak zbudować markę swojego gabinetu, tak aby była atrakcyjna, spójna w przekazie i wyróżnialna w percepcji Twoich klientów
- Jak budować ofertę, która ściągnie klientów do Twojego gabinetu
- Jak pozycjonować się cenowo, aby być konkurencyjnym i nadal na tym dobrze zarabiać
- Jak tworzyć i dystrybuować treści, aby budować autorytet i zaufanie wśród potencjalnych klientów
- Jakimi kanałami docierać do nowych klientów i kiedy warto za to zapłacić
- Jak korzystać z Facebooka, Instagrama i innych kanałów komunikacji, aby maksymalizować dotarcie do Twoich potencjalnych klientów
PROGRAM KURSU
KURS ONLINE składa się z:
6 lekcji – ok 6 godzin nagrań – które budują kompletną strategię pozyskiwania klientów do Twojego gabinetu
Skryptu szkoleniowego – to zestaw ćwiczeń, który uzupełniany w trakcie Lekcji Kursu, stanie się Twoją indywidualną strategią pozyskiwania klientów
6 BONUSÓW – do każdej lekcji dodałam 1 praktycznego, narzędziowego e-booka lub praktyczny szablon, który pozwoli Ci lepiej zarządzać ofertą lub komunikacją Twojego gabinetu
Nielimitowany dostęp przez cały rok
Lekcje, które wchodzą w skład Kursu z Pozyskiwania Klientów:
Lekcja 1: “Ustawienie strategii gabinetu”.
Podczas tej lekcji nauczysz się:
- Jakie są 3 strategie rozwoju biznesu – która jest dla Ciebie?
- Jak zaplanować podróż klienta (prosto do Twojego gabinetu)
- Jakie są trendy, czyli z jakim klientem mamy dzisiaj do czynienia i czego to wymaga od Ciebie?
- Jak wyróżnić się od konkurencji i na jakich obszarach naprawdę warto?
- Na jakich zabiegach się koncentrować, czyli wstęp do rentowności Twojego biznesu
Lekcja 2: “Grupa docelowa, czyli jak namierzyć właściwego klienta?”
Podczas tej lekcji nauczysz się:
- Jak definiować profile docelowego klienta
- Zdiagnozujesz, jakich klientów obecnie przyciągasz, a jakich powinnaś
- Z jakich klientów świadomie zrezygnować, a jakich starać się pozyskać
Lekcja 3: “Zbuduj markę Twojego gabinetu”.
Podczas tej lekcji nauczysz się:
- Gdzie zaczyna się marka? Dużo wcześniej zanim klienci trafią do Twojego gabinetu!
- Poznasz 3 elementy marki
- Wyróżnij się lub zgiń – poszukasz autentycznych elementów wyróżniających Twój biznes
- Jak budować markę gabinetu estetycznego w erze nowoczesnego marketingu
- Jak projektować styl swojej marki?
Lekcja 4: “Oferta, która przyciągnie klientów”.
Podczas tej lekcji nauczysz się:
- Jak działa mózg klienta i jaki ma to wpływ na konstrukcję super oferty?
- Czego szukają klienci, czyli o inspiracji, nawigacji i edukacji
- Poznasz 4 elementy skutecznej oferty
- Co to znaczy myśleć potrzebą klienta i dlaczego to takie krytyczne?
- Zamieniać cechy na korzyści, tak aby trafić w samo sedno problemu klienta
- Jak napisać mocnego posta o swojej ofercie
- Dlaczego lepiej sprzedawać pakiety niż pojedyncze usługi?
- Jak sprzedawać zyskowne, wysokomarżowe pakiety?
Lekcja 5: “Marketing treści, czyli jak, kiedy i na jaki temat tworzyć treści?”
Podczas tej lekcji nauczysz się:
- O czym pisać i co pokazywać, czyli twórz wartościowe treści i podziel się nimi
- Dobre treści, czyli jakie?
- Golden rules, czyli jak zabrać się za tworzenie treści
- 21 pomysłów na treści – poszukaj wartości dla Twojego klienta
- Gdzie publikować treści, w jakiej formie i jak je dzielić na lekkostrawne kąski, czyli porozmawiajmy o inteligentnym zarządzaniu kontentem
- Jak zaplanować treści na cały miesiąc
Lekcja 6: “Zbuduj zasięg, czyli jak dotrzeć do nowych klientów?”
Podczas tej lekcji nauczysz się:
- Jak zdobywać nowych klientów na Instagramie i Facebooku?
- Proste sposoby na tworzenie, planowanie i publikowanie treści na Facebooku i Instagramie
- Dlaczego hasztagi są ważne i jak ich używać, aby przyciągać więcej obserwujących do Twojego profilu?
- Jak zbudować dobry funpage na Facebooku, który będzie angażował Twoich klientów i zachęci ich do korzystania z Twojej oferty?
- Jak zdobywać klientów z polecenia? Poproś o opinię i polecenie, czyli to co możesz mieć za darmo
- Inne narzędzia komunikacji marketingowej: promocje, eventy, parnerstwa z innymi markami
Dzięki uczestnictwie w tym kursie, dobywasz wiedzę, która:
- pozwoli Ci zwiększyć pulę Twoich klientów, a w efekcie podwoić Twoje zyski
- pozwoli Ci pozyskać właściwych klientów, czyli zwiększyć zyskowność Twojej oferty
- zostaje z Tobą na zawsze – możesz do niej wielokrotnie wracać
Nie zastanawiaj się!
Dołącz do grona specjalistów, którzy pragną realizować swoje marzenia i rozwijać swój biznes!
KIM jestem?
Nazywam się Joanna Mączka
Realizuję strategie, projekty i szkolenia marketingowe dla branży beauty – dla salonów medycyny estetycznej, urody i SPA. Specjalizuję się w strategii marketingowej i komunikacji dla branży beauty. Na co dzień wykorzystuję wieloletnie doświadczenie w marketingu, jakie zdobywałam zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach, jak i dynamicznie rosnących polskich firmach kosmetycznych. Obecnie pracuję na co dzień z gabinetami zabiegów estetycznych, aby pomagać im się rozwijać. Jestem certyfikowanym trenerem biznesu Akademii SET.
Tobie również pomogę zbudować skuteczne strategie marketingowe dla Twojego biznesu.
Opinie uczestników
“Chciałam podziękować za wczorajszy, fantastyczny webinar! Byłam uczestnikiem już kilku szkoleń z zakresu marketingu i naprawdę mało kiedy spotykam się z tak dużą ilością konkretów, przykładów, gotowych „szablonów”. Za każdym razem myślałam, że to we mnie tkwi problem, bo czegoś nie byłam w stanie odpowiednio odczytać, zrozumieć, wykorzystać czy po prostu użyć zasłyszanej wiedzy na swoją korzyść… jak widać myliłam się… Wiedza, którą wówczas „dostałam” wydawała mi się jednym wielkim mętlikiem, wiele z informacji było dla mnie jasnych i dziwiłam się czemu taki temat jest poruszany, a następnie dostawałam polecenie „wykonać”, a ja nie miałam pojęcia jak … U Pani było wszystko jasne, konkretne i klarowne. I do tego gotowe pomoce! Jeszcze raz pięknie dziękuję i życzę dalszych sukcesów. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła uczestniczyć w stacjonarnym szkoleniu prowadzonym przez Panią, tymczasem zapisałam się na kolejny webinar!”
Dominika Grzybowska, Uczestniczka Webinaru
“Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia z Pozyskiwania Klientów. Wyciągnęłam dużo wniosków i znalazłam swoje słabe strony. Dzięki Joannie wiem co muszę poprawić.”
Aleksandra Frąckowiak, Manufaktura Urody
“Dzięki szkoleniu z Pozyskiwania Klientów prowadzonego przez Joannę, zdałam sobie sprawę, że muszę zupełnie zmienić zakres swojej oferty. Dogłębna znajomość branży estetycznej, trafne, praktyczne wskazówki uświadomiły mi, w czym tak naprawdę chcę się rozwijać, a z czego muszę zrezygnować, aby odnieść sukces w branży.”
Magdalena Bąkowska, Beauty Therapist
“Po przeprowadzce z zagranicy, zmuszona byłam od zera budować gabinet i bazę klientów w Polsce. Totalnie nie wiedziałam jak się za to zabrać. Szkolenie z Pozyskiwania Klientów do gabinetu pokazała mi, że trzeba się skupić na jasnej strategii. Dalsza współpraca z Joanną zaowocowała stopniowym rozwojem mojego gabinetu. Dziękuję!”
Joanna Nogaj-Ossowska, Kosmetologia Medyczna i Estetyczna
“Doskonałe połączenie merytoryki, luzu, profesjonalizmu i praktyki. Joanna zna się na rzeczy! Super elastyczna, sympatyczna i zawsze uśmiechnięta.”
Agnieszka Karpińska, Semilac
“Fantastyczna Trenerka, szkolenie prowadzi w wyjątkowej atmosferze. Pełna pozytywnej energii, którą zaraża uczestników.”
Polecam serdecznie! Izabela Niemiec
“Miałam przyjemność wzięcia udziału w szkoleniu! Gorąco polecam – profesjonalizm na każdym etapie – od przygotowania po wsparcie już po szkoleniu. Dzięki szkoleniu wiem, jak budować mocną markę o wspólnej narracji we wszystkich kanałach komunikacji. Dowiedziałam się również, że małe rzeczy robią wielką różnicę i wykorzystuję to w mojej codziennej pracy, a Klienci kochają marki, dla których pracuję. ”
Beata Policht Chmielowska, NIVEA
“Joanna to świetny trener, zaangażowany i znający się na trendach w świecie beauty. Warsztaty z nią były inspirujące!”
Paulina Iwaszko, Semilac