Skuteczna Sprzedaż zabiegów i kosmetyków
Poniżej czekają na Ciebie kolejne 24 techniki skutecznej sprzedaży i obsługi klienta!
Video powyżej to Fragment jednej z 12 lekcji kursu video “Skuteczna Sprzedaż Usług i Kosmetyków w gabinecie beauty”, z którego dowiesz się jak sprzedawać więcej (droższych) zabiegów, bez stresu i wciskania, a za to budując swój wizerunek Eksperta i Profesjonalisty.
Oto, co czeka Ciebie w kolejnych lekcjach:
✅ Jak pokonać własne bariery sprzedaży?
Zidentyfikujesz swoje największe bariery utrudniające sprzedaż i dowiesz się, jak pożegnać się z nimi raz na zawsze
✅ Skąd czerpać motywację do sprzedawania?
Poznasz 10 czynników skutecznej motywacji, które sprawią, że zyskasz nowe spojrzenie na proces sprzedaży i przestaniesz się tym stresować
✅ Odkrywanie potrzeb klientów
Nauczysz się sięgać do prawdziwych potrzeb swoich klientów, aby dojść do sedna i zawsze proponować im dopasowane rozwiązania
✅ Narzędzia skutecznej sprzedaży
Poznasz siłę uważnego słuchania i nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie. Dowiesz się jak parafrazować wypowiedzi klientów i dlaczego czasem warto po prostu nic nie mówić
✅ 5 etapów zbijania obiekcji klientów
Dowiesz się, co tak naprawdę klient ma na myśli, jak „chce to jeszcze sobie przemyśleć”
Poznasz 5 kroków, dzięki którym przeprowadzisz klienta od obiekcji do sprzedaży
Nauczysz się najlepszej i bardzo prostej techniki rozbrojenia każdej obiekcji
✅ Jak sprzedawać droższe usługi?
Dowiesz się, jak zainspirować klientów do wydawania pieniędzy na droższe usługi
Poznasz listę kroków, dzięki którym stworzysz świetną ofertę premium dla obecnych i nowych klientów
✅ Procedury sprzedaży przed, w trakcie i po wizycie
Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach już podczas pierwszej rozmowy z recepcją?
O jakie elementy podczas wizyty zadbać, aby naturalnie budować zainteresowanie klienta Twoją ofertą?
Najważniejszy cel wizyty, czyli jak zapisać na kolejną wizytę?
Jak motywować klientów do zakupu kosmetyków
Jakich fraz unikać podczas rozmowy z klientem
Jak komunikować się po wizycie, aby klient chętnie wracał?
Jak prosić o polecenia i rekomendacje?
Gotowe Checklisty na każdy etap kontaktu z klientem
✅ BONUS: Trudne sytuacje w gabinecie beauty
Jak odpowiadać i co robić, kiedy klient się spóźnia, odwołuje wizytę lub prosi o rabat!
Większe zyski to nie opcja! To konieczność, jeśli chcesz prowadzić satysfakcjonujący biznes, realizować swoje pasje i mieć więcej czasu dla siebie i bliskich.
Skąd wiem, że ten program będzie dla Ciebie pomocny?
Zerknij na opinię moich kursantów:
“Dziękujemy za ogrom wiedzy zaangażowanie i świetną atmosferę. Po Twoim szkoleniu, sprzedaż kosmetyków wzrosła nam o 300%.Pracujemy w branży tatuażu gdzie sprzedaż kosmetyków jest bardzo trudna. Twoje wskazówki są bezcenne, wszystkie bez wyjątku wprowadziliśmy następnego dnia, rezultaty pojawiły się od razu. Serdecznie polecamy szkolenia u Ciebie jesteś świetnym trenerem z ogromnym doświadczeniem.
Pracownia Tatuażu Autorskiego Radom INK