- Każda usługa w mojej ofercie jest precyzyjnie skalkulowana – mam policzone elementy składowe, takie jak koszty preparatów, czas trwania, roboczogodzina, zysk z usługi na godzinę (tak -1/nie – 0)
- Ustalam ceny swoich usług w oparciu o aktualny popyt na daną usługę, a nie wyłącznie ceny mojej konkurencji (tak -1/nie – 0)
- Regularnie rewiduję zyskowność swoich usług (tak -1/nie – 0)
- Regularnie podwyższam ceny tam, gdzie spada mi rentowność (tak -1/nie – 0)
- Usuwam z oferty zabiegi, które przynoszą za małe zyski lub generują stratę (tak -1/nie – 0)
- W cenniku nigdy nie zaczynam prezentowania od najtańszych usług aby nie kotwiczyć klientów wyłącznie na niską cenę (tak -1/nie – 0)
- Prezentuję klientom zawsze przynajmniej 2 oferty z różnych półek cenowych, aby dać im wybór (tak -1/nie – 0)
- Opowiadając o zabiegach zawsze stawiam na prezentację korzyści z perspektywy klienta (tak -1/nie – 0)
- Znam potencjalne „wymówki” moich klientów i wiem, jak zamieniać je w skuteczne argumenty (tak -1/nie – 0)
- Prezentując ofertę klientom sięgam po środki perswazji, takie jak społeczny dowód słuszności, ograniczenia w czasie, limitowaną ilość w sprzedaży i inne (tak -1/nie – 0)
Checklista
Czy posiadasz mocną i wyróżnialną OFERTĘ?
Zaznacz odpowiednią odpowiedź przy każdym pytaniu. Za każdą odpowiedź TAK naliczasz sobie 1 punkt. Maksymalnie możesz uzyskać 10 punktów.
Sprawdź siłę swojej oferty!
Jeśli w teście otrzymałaś/eś wynik 6 pkt lub poniżej (zaznaczyłaś/eś 6 lub mniej razy odpowiedź TAK) to musisz koniecznie skupić się na rewizji oferty swojego gabinetu. Nie wykorzystujesz jeszcze pełnego potencjału w pozyskiwaniu klientów, jaki daje mocna i wyróżnialna oferta.
Przygotowałam dla Ciebie kilka narzędzi, które pomogą Ci stworzyć świetną ofertę, która zarabia! Znajdziesz je na 117 stronach e-booka "6 Kroków Pozyskiwania Klientów"
Krok po kroku dowiesz się:
☑ jak docierać do klientów za pomocą mediów społecznościowych
☑ jak angażować klientów na FB i Instagramie za pomocą ciekawych i różnorodnych postów i pokazać, że jesteś ekspertem w tym, co robisz
☑ jak stworzyć dobrą ofertę, która przyciągnie więcej klientów do gabinetu
☑ jak zbudować silną markę gabinetu i zdobywać więcej klientów z polecenia
☑ jak wyróżnić się na tle innych gabinetów
E-book "6 Kroków Pozyskiwania Klientów"
Oglądnij, jak pozyskiwać więcej klientów!
Zobacz, co czeka Ciebie w poszczególnych rozdziałach e-booka:
Rozdział 1
Strategia Twojego gabinetu
• Jak budować skuteczną strategię?
• Skan Strategiczny - gdzie są Twoje bariery w rozwoju?
• Jak dobrze ułożyć cele - KISS dla Twojego biznesu
• Wiarygodność, Wizerunek i Marka, bez tego się nie uda
Rozdział 2
Klient w Twoim gabinecie
• Jak znaleźć najbardziej zyskownych klientów?
• Segmentacja i targetowanie, Twoje być albo nie być
• Poznajmy się lepiej, czyli profile klientów
• Strategie oferty, ceny, komunikacji i dotarcia do najważniejszych grup klientów
Rozdział 3
Marka, musisz ją mieć!
• W jaki sposób doświadczenie marki robi różnicę
• Dla kogo jest Twoja marka?
• 3 elementy Piramidy Marki - tym się wyróżnisz!
• Zaprojektuj swoją silną i wyróżnialną markę
Rozdział 4
Oferta: zyskowna dla Ciebie, atrakcyjna dla klientów
• Jak napisać mocną ofertę i zdobyć uwagę klienta?
• Ile za zabieg, czyli, jak ustalić dobrą cenę
• Policz roboczogodzinę i porównaj zyskowność zabiegów
• 4 strategie rozwoju usług
Rozdział 5
Treści, które zbudują Twój wizerunek eksperta
• Dobre treści, czyli jakie?
• 10 sprawdzonych sposobów na stworzenie angażujących treści
• 18 sposobów na skutecznego posta
• Planer treści na cały miesiąc
Rozdział 6
Zbuduj zasięg, czyli jak dotrzeć do klientów?
• Budowanie zasięgu przez media społecznościowe i nie tylko
• 11 sposobów na super zasięgi na FB
• Jak zdobyć pierwszych 1000 followersów na Facebooku
• 13 zasad tworzenia zasięgów na Instagramie
117 stron strategii, taktyk i pomysłów
dzięki którym pozyskiwanie klientów stanie się dla Ciebie proste, automatyczne i diabelnie skuteczne!
Ile kosztuje e-book?
Teraz możesz zgarnąć E-booka “6 Kroków Pozyskiwania Klientów” za jedyne
129 zł 37 zł
W tej cenie zostało już tylko
Dla kogo jest ten e-book?
-
- Zajmujesz się wykonywaniem zabiegów estetycznych, kosmetycznych, masażu, SPA, stylizacji paznokci, włosów
- Jesteś właścicielem, managerem lub pracownikiem gabinetu
- Stawiasz pierwsze kroki na Facebooku i Instagramie
- Radzisz już sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, ale czujesz, że można by było ogarniać to bardziej efektywnie
- Próbujesz intuicyjnie łapać klientów przez Facebooka i Instagrama, ale to nie działa
- Chcesz przyciągnąć nowych klientów do gabinetu, ale nie wiesz, jak to zrobić
- Szukasz sposobu, aby się wyróżnić od konkurencji
- Chcesz pozyskać „lepszych” klientów
- Chcesz przyciągać klientów na zabiegi, na których najbardziej Ci zależy
- Marzysz o tym, aby w końcu zabrać się za zbudowanie własnej marki
Czego nauczysz się z e-booka?
Na 117 stronach e-booka czeka na Ciebie mnóstwo praktycznych narzędzi do pracy
• 3 elementy strategii pozyskiwania nowych klientów
• Szablony do zbudowania profilów klienta
• 3 poziomy marki, na których możesz się wyróżnić
• 5 elementów atrakcyjnej i zyskownej oferty, która ściągnie klientów (to Ciebie może zaskoczyć)
• 2 kalkulatory: Roboczogodziny oraz Porównywania Rentowności Zabiegów
• 18 szablonów na tworzenie postów, aby tworzyć treści szybko i dużo
• 11 sposobów na duże zasięgi na Facebooku i Instagramie
Nadal się wahasz?
Daję Ci gwarancję 30 dni na zwrot pieniędzy!
Jeśli stwierdzisz, że zawartość E-booka, pomimo realizacji moich wskazówek, nie przyniosła Ci żadnych rezultatów, masz prawo zrezygnować z niego w ciągu 30 dni od zakupu.
Zwrócę Tobie 100% ceny jaką wydałaś na zakup e-booka!
Kto jest autorem e-booka? Nazywam się Joanna Mączka...
Działam w marketingu branży beauty od ponad 20 lat, zbierając doświadczenia w najlepszych firmach, które pewnie znasz – między innymi NIVEA, Semilac, Dermatic, wykładam na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Obecnie pracuję z gabinetami urody, salonami kosmetycznymi, fryzjerskimi, masażu, SPA. Kocham dzielić się wiedzą z wszystkimi, którzy tego potrzebują, dlatego prowadzę szkolenia, kursy online, webinary i konferencje branżowe.
Przeszkoliłam już ponad 2 500 osób na szkoleniach stacjonarnych, 15 000 na webinarach, sprzedałam 1000+ kursów video. Na swoim koncie mam 11 kursów online i ponad 70 e-booków i artykułów.
Tobie również pokażę, jakie kroki musisz podjąć, aby Twój biznes beauty mógł się rozwijać, przynosić Tobie satysfakcję, klientów i zyski.
Do zobaczenia!
Zobacz, co mówią moi klienci
Jolanta Krzyżowska
Jestem po szkoleniu ze sprzedaży u Joanny. Poznałam mnóstwo praktycznych technik komunikacji z trudnym klientem, sposobów pokonywania obiekcji i tworzenia profesjonalnych procedur w gabinecie. Czuję się zmotywowana, zbieram się do roboty, mam potężnego kopa do działania! Wiem, co muszę zmienić, dziękuję!
Marta Wawrzyczek
Dziękuję za świetne szkolenie! Zaczęłam wdrażać pierwsze wskazówki i już widzę efekty!! Oby tak dalej! Najbardziej doceniam konkretne techniki rozmowy z klientami, które pomagają mi podnieść jakość obsługi klientów oraz wartość sprzedawanych usług.
Wisia Klęka
W webinarach biorę udział już drugi raz, ale teraz zdecydowałam się na zakup kursu. To widać, słychać i czuć, że jest Pani profesjonalistka z dużym doświadczeniem, miło się Pani słucha, jednocześnie potrafi Pani mówić w taki sposób, że każdy jest w stanie zrozumieć to, co Pani przekazuje, dodatkowo widać że Pani to po prostu lubi robić. Jest Pani autentyczna i sprawiła Pani, że bardziej uwierzyłam w siebie - popchnęła mnie Pani do przodu (a jakoś tak stanęłam w miejscu i nie wiedziałam jak to wszystko zacząć, co zrobić, mnóstwo pytań bez odpowiedzi czy robię to dobrze, a co jeżeli nie? A może nie ryzykować? Itd). Teraz po macierzynskim wracam do swojej pasji i otwieram gabinet. Wykonuje Pani kawał dobrej roboty!