• Home
  • O mnie
  • KURSY
    • Social Media Pozyskiwanie Klientów
    • Skuteczna sprzedaż zabiegów i kosmetyków
    • 9 strategii zwiększania zysków
    • Jak sprzedawać pakiety, rozszerzone lub droższe usługi?
    • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom?
  • Szkolenia
    • Szkolenie z reklamy na Facebooku i Instagramie
    • Szkolenie online „Schematy sprzedaży przez telefon i Messenger”
    • Program Mentoringowy
    • 26 sposobów na pozyskiwanie klientów przez Instagram
    • Jak zbudować cennik, który zarabia?
    • Szkolenia na zamówienie
  • Bezpłatnie
    • Pobierz Content Planer
    • Techniki sprzedaży 3 bezpłatne lekcje
    • Pobierz 17 Technik Skutecznej sprzedaży w gabinecie
    • Kurs Social Media Bezpłatna Lekcja
    • Kalkulator zyskowności Twojej oferty
    • Pobierz E-book
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt

Masz pytania?
+48 663 664 441
trener@joannamaczka.pl
RejestrujZaloguj
Joanna Mączka
  • Home
  • O mnie
  • KURSY
    • Social Media Pozyskiwanie Klientów
    • Skuteczna sprzedaż zabiegów i kosmetyków
    • 9 strategii zwiększania zysków
    • Jak sprzedawać pakiety, rozszerzone lub droższe usługi?
    • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom?
  • Szkolenia
    • Szkolenie z reklamy na Facebooku i Instagramie
    • Szkolenie online „Schematy sprzedaży przez telefon i Messenger”
    • Program Mentoringowy
    • 26 sposobów na pozyskiwanie klientów przez Instagram
    • Jak zbudować cennik, który zarabia?
    • Szkolenia na zamówienie
  • Bezpłatnie
    • Pobierz Content Planer
    • Techniki sprzedaży 3 bezpłatne lekcje
    • Pobierz 17 Technik Skutecznej sprzedaży w gabinecie
    • Kurs Social Media Bezpłatna Lekcja
    • Kalkulator zyskowności Twojej oferty
    • Pobierz E-book
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
      • Cart

        1

    Jak ogarniać media społecznościowe samodzielnie, kiedy brakuje czasu?

    • Wysłane przez Joanna Mączka
    • Kategorie Blog, Treści, Video
    • Data 29 kwietnia 2021

    Jak ogarniać media społecznościowe, kiedy robisz to wszystko samodzielnie i masz mało czasu?

    Czy Ty też tak masz, że zajmujesz się dosłownie wszystkim? Wykonywaniem usług, odbieraniem telefonów od klientów, umawianiem wizyt, zarządzaniem finansami, zarządzaniem pracownikami? Te całe mnóstwo rzeczy, którymi się zajmujesz w ciągu dnia to już sporo, a do tego trzeba jeszcze prowadzić swoje media społecznościowe – postować regularnie, dużo i tak żeby było atrakcyjnie i ciekawie dla klienta. To praktycznie drugi etat, prawda?

    Jeżeli tak jest u Ciebie, to publikowanie treści z pewnością generuje sporo stresu…Często robisz to „ z doskoku”, w efekcie posty są mało spójne, a Twój profil nie wygląda tak, jak profile u konkurencji, którą obserwujesz i podziwiasz. Jeśli wrzucasz je bez planu i bez pomysłu – prawdopodobnie budują bardzo małe zaangażowanie po stronie klientów i nie prowadzą do zapisu na zabiegi. Jak zatem ogarnąć media społecznościowe, kiedy faktycznie musisz to wszystko zrobić samodzielnie? Poznaj metodę, która sprawdza się w 100% dla dużych firm i sprawdzi się również u Ciebie.

    Jeden system, wiele treści

     

    Cały sekret tkwi w podejściu do tworzenia treści. Chodzi o stworzenie systemu planowania i publikowania treści, którypomoże Ci zorganizować ważne tematy w jeden spójny kalendarz publikacji. Jeśli chcesz zbudować system, który ukierunkuje Twoje działania i maksymalnie wykorzysta Twój ograniczony czas, wprowadź te 3 proste kroki.

     

    Strategiczny temat miesiąca

     

    Jeśli prowadzisz gabinet kosmetyczny i wykonujesz różne zabiegi – możesz wybrać temat, który chcesz promować w danym miesiącu. Może to być Twoja nowa usługa np. infuzja tlenowa. Jeśli chcesz wywołać pożądanie na tę usługę, nie wystarczy przekonać swoich klientów o korzyściach tego zabiegu pisząc o tym zaledwie w jednym poście. A potem czekać na zapisy. Nawet świetnie napisany – będzie miał ograniczone dotarcie. Twoje treści muszą „złapać” klienta wielokrotnie, a do tego z różnych perspektyw.

     

    Powtarzalny cykl treści na każdy dzień tygodnia

     

    W kolejnym kroku wymyślasz sobie motyw na każdy dzień tygodnia – ustawiasz 7 tematów. Poniedziałki są od Porad Eksperta, wtorki od Kulis Gabinetu, środy od Promocji, etc. Taki cykl pozwoli Ci rozbić duży temat na mniejsze części i zacząć go pokazywać z różnych perspektyw.

     

    Temat na każdy poniedziałek

     

    W ramach swoich „poniedziałków” tworzysz wątki w ramach danej nazwy cyklu. Jeśli Twoje

    poniedziałki to “Ekspert radzi” to możesz w pierwszy poniedziałek miesiąca mówić o faktach i mitach w kontekście zabiegu, który chcesz promować („Infuzja tlenowa polega na dogłębnym dotlenieniu skóry – prawda czy mit?”). W drugim poniedziałku miesiąca będziesz, jako Ekspert rzecz jasna, mówić o statystykach („75% kobiet szuka sposobu na szarą, zmęczoną skórę”). Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz prowadzić ogólnopolskich badań po to, żeby zebraćwiedzę na temat poglądu klientów na rozmaite sprawy. Takie statystki możesz bardzo prosto zebrać wykonując prostąankietę w relacji na Instagramie. W trzecim tygodniu miesiąca, możesz podzielić się ekspercką poradą („O czym warto pamiętać, jeśli wybierasz się na infuzje tlenową), a czwarty poniedziałek miesiąca – możesz polecać (jako ekspert) najlepszy zabieg bankietowy („Jak w 30 min  nadać skórze świeży i promienny blask”)

     

    Tym sposobem masz już 4 ciekawe tematy w ramach poniedziałkowego cyku „Ekspert radzi”. Każdy kolejny dzień tygodnia to nowy cykl rozwinięty do 4 różnych tematów.

     

     

    Jeden temat, 28 postów

     

    Okazuje się, że nagle masz mnóstwo różnych pomysłów na treści! Planujesz raz i wykorzystujesz przez cały miesiąc.

     

    Jakie korzyści płyną z takiego systemowego podejścia do planowania postów?

    1. Kierunkujesz swoje działania na najważniejsze usługi
    2. Tworzysz dużo, ale różnorodnych treści w jednym temacie. Odchodzisz od pokazywania ciągle tego samego, co może znudzić klientów
    3. Zaczynasz prowadzić swoje media społecznościowe w sposób spójny i uporządkowany, dzięki czemu budujesz profesjonalny wizerunek swojej marki
    4. Oszczędzasz czas! Przestajesz panicznie wstawiać posty ad-hoc, a poświęcając godzinę czy dwie godziny w weekend planujesz treści na cały miesiąc

     

    Jak ci się podoba ta metoda? Koniecznie spróbuj! Ten system na planowanie treści znajdziesz w e-booku „18 sposobów na posta”. Nie tylko zaczniesz regularnie komunikować się ze swoimi klientami, ale również zaczniesz lepiej zarządzać swoim ograniczonym czasem!

    • Udostępnij:
    Joanna Mączka

    Działam w branży beauty jako praktyk marketingu od ponad 20 lat, w branżach kosmetyków, manicure hybrydowego, make up i medycyny estetycznej. Kocham dzielić się wiedzą z wszystkimi, którzy tego potrzebują, dlatego na swoim koncie mam mnóstwo przeprowadzonych szkoleń, konferencji branżowych oraz webinariów. Zapraszam Ciebie serdecznie na mój kurs online, dedykowany specjalnie gabinetom zabiegów estetycznych, urody i SPA.

    Poprzedni post

    Jak tworzyć posty, które przyciągną klientów na zabiegi? Prosty schemat w 5 krokach!
    29 kwietnia 2021

    Następny wpis

    Jak sprzedawać droższe zabiegi? 5 kroków skutecznej oferty premium.
    6 czerwca 2021

    Może Ci się spodobać

    pexels-george-milton-6954220 (1)
    Jak zwiększyć zasięgi w social media dzięki komunikacji video?
    1 czerwca 2024
    Chat GPT dla salonu beauty_Joanna Maczka
    Jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia treści w salonie beauty?
    23 lipca 2023
    jak czesto tworzyc posty_joanna maczka
    Jak często dodawać posty na media społecznościowe? 5 zasad budowania dużych zasięgów.
    24 maja 2023

    Produkty

    • Promocja! Nagranie z Webinaru VIP "Jak stworzyć cennik, który zarabia?" plus Kalkulator Zyskowności Oferty
      Nagranie z Webinaru VIP „Jak stworzyć cennik, który zarabia?” plus Kalkulator Zyskowności Oferty 96.00 zł Pierwotna cena wynosiła: 96.00 zł.67.00 złAktualna cena wynosi: 67.00 zł.
      Dodaj do koszyka
    • Promocja! Webinar  "Jak szybko odzyskać klientów i pozyskać nowych?"
      Webinar „Jak szybko odzyskać klientów i pozyskać nowych?” 57.00 zł Pierwotna cena wynosiła: 57.00 zł.39.00 złAktualna cena wynosi: 39.00 zł.
      Dodaj do koszyka
    • Promocja! E-book "26 Sposobów na Pozyskiwanie Klientów z Instagrama"
      E-book „26 Sposobów na Pozyskiwanie Klientów z Instagrama” 119.00 zł Pierwotna cena wynosiła: 119.00 zł.37.00 złAktualna cena wynosi: 37.00 zł.
      Dodaj do koszyka

    Najnowsze kursy

    Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach

    Pozyskiwanie klientów do gabinetu w 6 krokach

    Strategie cenowe Twojego gabinetu, czyli 9 kroków do większych zysków

    Strategie cenowe Twojego gabinetu, czyli 9 kroków do większych zysków

    (+48) 663 664 441

    trener@joannamaczka.pl

    Twoje konto

    • Moje konto
    • Mój profil
    • Zapłać – zamówienie
    • Koszyk

    Linki

    • Sklep
    • Zarejestruj się
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

    Polecane

    • Pozyskiwanie klientów
    • Skuteczna sprzedaż
    • Rolki na Instagramie

    Popularne

    • Kursy on-line
    • Pobierz E-book
    • Pozyskiwanie klientów

    Joanna Mączka © Wszystkie prawa zastrzeżone.

    • Polityka prywatności

    Zaloguj się przy użyciu konta

    Zgubiłeś hasło?

    Nie masz konta? Zarejestruj już się teraz

    Zarejestruj się teraz

    Jesteś już użytkownikiem? Zaloguj się